10 Moisturizer Terbaik Di Watsons Untuk Semua Jenis Kulit

Moisturizer terbaik di Watsons

Watsons adalah salah satu tempat untuk anda mencari moisturizer terbaik. Moisturizer adalah produk kecantikan yang dapat menjaga serta menghidrat kulit anda. Ia juga mampu memastikan kulit sihat serta membaiki tekstur kulit. Di bawah adalah 10 moisturizer terbaik di Watsons untuk semua jenis kulit.

Moisturizer bukan sahaja menyelitkan kulit anda dengan penghidratan tetapi juga membantu memerangkap semua produk di bawahnya untuk menjadikan ramuan lebih berkesan. Jadi, sama ada anda mempunyai rutin yang dikurangkan atau rutin produk yang berat, semua orang boleh mendapat manfaat dengan menggunakan Moisturizer.

{tocify} $title={Isi Kandungan}



Cosrx Advanced Snail 92 All in One Cream


Moisturizer terbaik di Watsons


Moisturizer terbaik di Watsons yang diperkaya dengan 92 peratus Penapisan Rembesan Siput. Moisturizer ini melembapkan dan menyuburkan tanpa sebarang minyak, Snail Mucin juga menghidrat secara mendalam untuk menggebukan kulit dari dalam, meningkatkan keanjalan kulit, dan menenangkan kulit yang merah dan sensitif selepas jerawat dengan menambah kelembapan.



Skintific 5X Ceramide Barrier Repair Moisture gel


Moisturizer terbaik di Watsons


Penyelesaian untuk semua masalah penghalang kulit seperti Jerawat, Kulit Kering, Kulit Kemerahan, dan Kulit Bertekstur. Moisturizer terbaik ini dirumus dengan 5 jenis Ceramide berbeza yang berfungsi hebat digabungkan untuk membaiki dan mengekalkan penghalang semulajadi kulit, melembapkan kulit, menenangkan sel-sel kulit yang terganggu, mengurangkan kemerahan, dan melembutkan tekstur kulit.



Olay Regenerist Whips Moisturizer


Moisturizer terbaik di Watsons


Olay Regenerist Whip memberikan hasil kedutan yang kuat tanpa rasa berat. Moisturizer muka terobosan ini bertukar daripada krim kepada cecair apabila bersentuhan untuk penyerapan pantas dan rasa bernafas. Anda akan melihat kulit yang licin, matte dan bebas bersinar.

Teknologi Active Rush yang inovatif menampilkan struktur tiga dimensi unik yang berubah daripada krim kepada cecair pada kulit untuk menyampaikan bahan-bahan yang mujarab dalam bentuk ultra-ringan. Dapatkan semuanya dengan Regenerist Whip untuk penjagaan kulit yang berkuasa dengan kemasan ringan seperti udara.



Wardah C-Defense Mousse Moisturizer


Moisturizer terbaik di Watsons


Wardah C-Defense Mousse Moisturizer merupakan krim bertekstur velvet yang lembut dengan Moistprime Technology yang berfungsi 2-in-1 sebagai moisturizer sekaligus primer: melembabkan dan menyamarkan pori-pori wajah, dengan tampilan akhir matte yang fresh.



Aiken Vita-C Brightening Moisturiser


Moisturizer terbaik di Watsons


Moisturizer gel terbaik di Watsons dengan formula ringan untuk penyerapan cepat. Ia menghidrat dan mencerahkan tona kulit secara intensif untuk kulit berseri secara semula jadi sambil mengekalkan kulit yang sihat dan bebas jerawat. Terbukti secara klinikal dapat mengunci kelembapan kulit sehingga 72 jam dan menenangkan kulit dengan tekstur gel. Moisturizer ini dirumus dengan Vitamin C Asli dari Jepun dan Minyak Pokok Teh dari Australia.

  • Mencerahkan tona kulit untuk kulit bercahaya dan berseri.
  • Mengurangkan jeragat dan kesan selepas jerawat, menjadikan kulit sihat dan berseri.
  • Membunuh bakteria penyebab jerawat secara semulajadi dan berkesan untuk menggalakkan kulit yang sihat dan bebas jerawat.
  • Menghalang pembentukan jerawat baru.



Skintific MSH Niacinamide Brightening Moisture Gel


Moisturizer terbaik di Watsons


Moisturizer terbaik ini mempunyai tekstur yang ringan, menyerap dengan cepat dan membantu dalam kawalan minyak. Diformulasikan dengan novel SKINTIFIC eksklusif MSH Niacinamide digabungkan dengan dua agen pencerah yang ringan dan sangat berkesan, Alpha Arbutin dan Tranexamic Acid. Ia terbukti secara klinikal 10 kali lebih berkesan daripada niacinamide biasa dalam mengurangkan bintik hitam dan jeragat. Moisturizer ini juga diperkaya dengan Centella Asiatica dan 5X Ceramide, yang memberikan kesan menenangkan pada kulit sambil mengekalkan kekuatan penghalang kulit.

  • Membantu mencerahkan tona kulit.
  • Mengurangkan kemerahan pada kulit.
  • Memudarkan bintik hitam dan jeragat.
  • Memelihara keanjalan kulit muka.
  • Melegakan kulit dan memelihara penghalang kulit.



Nutox Youth Restoring Moisture Emulsion SPF25 PA++


Moisturizer terbaik di Watsons


Formulasi moisturizer yang sangat ringan dan tidak berminyak boleh meresap ke dalam kulit dengan berkesan untuk melembapkan dan menghidratkan kulit. Diselitkan dengan B’nest Collagen dan Oxyfusion untuk melawan tanda-tanda penuaan yang boleh dilihat. Dapatkan perlindungan daripada sinaran UV berbahaya yang layak diterima oleh kulit anda dengan perlindungan SPF25 PA++.



Some By Mi AHA.BHA.PHA 30 Days Miracle Cream


Moisturizer terbaik di Watsons


Moisturizer terbaik untuk mereka yang mempunyai masalah jerawat terutama dengan campuran ekstrak AHA BHA PHA, Ekstrak Pokok Teh dan Centella 70% pekat untuk membantu merawat keradangan kulit. Moisturizer ini mengurangkan punca jerawat, meremajakan kulit, membuang sel-sel kulit mati secara perlahan-lahan yang terkumpul pada kulit dan membantu menguatkan penghalang pelindung kulit terhadap pencemaran luaran. Ia juga memastikan kulit sihat kelihatan lebih licin dan mengawal minyak berlebihan pada wajah.

  • Menjadikan kulit kelihatan lebih berseri.
  • Tompok hitam dan kemerahan akibat jerawat kelihatan pudar.
  • AHA menanggalkan sel kulit mati dengan lembut. Membersihkan muka secara mendalam. Mendedahkan kulit yang lebih berseri.
  • BHA membantu mengurangkan dan mengawal minyak berlebihan pada kulit. Membantu mengetatkan pori-pori untuk kelihatan lebih kecil, kulit licin.
  • PHA menghalang kehilangan air dan mengekalkan kelembapan pada kulit kelihatan penuh dengan kelembapan untuk masa yang lama.
  • Membantu mengurangkan jerawat dan mengetatkan pori-pori. Meremajakan kulit anda untuk kelihatan lebih berseri dalam masa 30 hari.



Wardah Lightening Day Cream Moisturizer SPF30/PA+++


Moisturizer terbaik di Watsons


Moisturizer terbaik di Watsons dengan SPF 30 PA++++ dan Advanced Niacinamide, pencerah kulit yang memberikan perlindungan tambahan terhadap punca utama kulit kusam dan bintik hitam pada wajah. Ia sesuai untuk semua jenis kulit.

  • Melindungi kulit daripada sinaran UV A, sinaran UV B dan kesan negatif cahaya biru.
  • Menjadikan wajah cerah, lembap dan terlindung secara optimum.
  • Tekstur krim ringan, mudah disapu, cepat meresap dan tidak melekit.
  • Melembapkan muka dan menjadikan kulit licin dan lembut.



Garnier Skin Naturals Light Moisturizer


Moisturizer terbaik di Watsons


Inovasi baharu Garnier Light Complete Serum Cream SPF 19 PA +++ dengan 3X vitamin C dan buah lemon yuzu segar dari Jepun. Formula ringan dan cepat menyerap untuk kulit normal dan berminyak. Hasilnya dapat dilihat selepas 3 hari, kulit 3 tona lebih cerah serta tona lebih sekata dan kulit kelihatan lebih licin tanpa solekan.
Terbaru Lebih lama