10 Serum Rambut Gugur Terbaik Di Watson Malaysia

Serum rambut gugur terbaik di Watson

Serum rambut gugur terbaik di Watson dapat membantu anda mengurangkan rambut gugur dan mengatasi masalah kulit kepala yang anda hadapi. Bukan itu sahaja, serum rambut terbaik juga memberikan pelbagai kebaikan kepada anda, daripada menggalakkan pertumbuhan rambut kepada menghalang warna pudar dan juga membantu mempercepatkan blow-dry.

Mencari serum rambut untuk rambut gugur boleh mencabar kerana terdapat banyak pilihan di rak Watson. Oleh itu, artikel ini akan membantu anda memilih serum rambut untuk mengatasi masalah rambut gugur yang sedang anda hadapi. Di bawah adalah 10 serum rambut gugur terbaik di Watson Malaysia.

{tocify} $title={Isi Kandungan}



Watsons Anti Hair Fall Serum


Serum rambut gugur terbaik di Watson


Serum rambut gugur terbaik di Watson ini adalah formulasi ringan yang diperkaya dengan bahan-bahan pemulihan untuk menguatkan helaian rambut dan mengurangkan rambut pecah di samping menjadikan rambut lembut, licin dan berkilat. Serum rambut gugur ini membantu rambut halus dengan memberikannya sinar yang menyerlah.



Some By Mi Cica Peptide Anti Hair Loss Scalp Tonic


Serum rambut gugur terbaik di Watson


Lebatkan rambut anda dan dapatkan kulit kepala yang lebih sihat & terhidrat dengan tonic anti-rambut gugur ini. Tonic ini mengandungi CICA yang merupakan 4 jenis Ekstrak Bertitrasi Centella Asiatica membantu menenangkan kulit kepala yang tertekan oleh rangsangan luar. Produk ini juga membekalkan penghidratan dan khasiat yang mendalam kepada kulit kepala dengan berkesan.

  • Ia boleh membantu mengurangkan gejala keguguran rambut.
  • Dirumus dengan kepekatan tinggi bahan-bahan CICA untuk meringankan kulit kepala yang tertekan dan masalah.
  • Dengan 11 jenis peptida untuk membekalkan kelembapan dan nutrien untuk menjadikan kulit kepala sihat dan membantu menjadikan rambut bersinar & kuat.
  • Mengandungi Black Complex untuk membantu mencipta kulit kepala yang sihat dan Biotin untuk menyuburkan kulit kepala.



Kerastase Genesis Anti Hair Fall Scalp Serum


Serum rambut gugur terbaik di Watson


Serum penguat anti rambut gugur harian untuk rambut yang lemah, terdedah kepada gugur akibat kerosakan. Diperkaya dengan gabungan kuat Aminexil, Edelweiss Native Cells dan Ginger Root, serum ini meningkatkan ketahanan rambut untuk meminimumkan keguguran rambut dan memaksimumkan rambut yang cantik. Ia membantu untuk menambat semula folikel rambut dengan lebih kukuh ke dalam kulit kepala sambil membina persekitaran yang optimum untuk pertumbuhan rambut. Serum rambut di Watson ini menenangkan dan menguatkan penghalang pelindung semulajadi kulit kepala.

  • Tekstur seperti jeli memudahkan penggunaan dan mengelakkan pembaziran.
  • Menjadikan rambut lebih kuat dan cantik dengan penampilan yang lebih sihat.
  • Membantu mengawal keguguran rambut.
  • Keberkesanan anti rambut gugur yang ketara selepas 6 minggu penggunaan.
  • Membantu memelihara penghalang pelindung semulajadi kulit kepala.
  • Membantu meningkatkan fungsi penghalang kulit kepala.



Safi Shayla Hair Fall & Oil Control Hair Serum


Serum rambut gugur terbaik di Watson


Serum rambut gugur dan kawalan minyak ini mengandungi minyak argan dan vitamin E untuk melembapkan, membaiki dan meremajakan rambut anda secara semula jadi, menjadikannya kelihatan lebih muda, sihat dan lembut. Dengan Teknologi Biotik Kulit Kepala Hijab Terobosan dan 7 Kompleks Habbatus Sauda, serum rambut ini membaiki dan menguatkan rambut rapuh yang lemah dengan berkesan dengan meresap ke dalam struktur rambut dalaman dan mengurangkan hujung bercabang. Wangian tahan lama sehingga 72 jam.



Grafen Root Booster Hair Tonic


Serum rambut gugur terbaik di Watson


Serum anti-rambut gugur dengan wangian tahan lama sehingga 24 jam. Ia mengandungi bahan semulajadi yang dipilih dengan teliti iaitu keratin & 17 jenis acid amino untuk menyejukkan kulit kepala panas dan mengawal sebum berlebihan yang menjadi penyebab rambut gugur. Ia juga meredakan keradangan, serpihan dan kegatalan kulit kepala. Sesuai untuk mereka yang memiliki masalah rambut gugur, nipis dan kulit kepala panas.



Klorane Quinine & Edelweiss Anti-Hair Fall Serum


Serum rambut gugur terbaik di Watson


Serum Penguat Anti-Rambut Gugur dengan Quinine dan Edelweiss menyasarkan semua jenis keguguran rambut seperti penipisan rambut keturunan dan mendadak dengan membekalkan nutrien penting kepada rambut dan kulit kepala. Alternatif semula jadi kepada rawatan keguguran rambut, rambut kelihatan lebih lebat dan lebih kuat.

  • Membantu melambatkan rambut gugur, menguatkan akar rambut dan meningkatkan pertumbuhan rambut.
  • Rambut kelihatan lebih kuat, lebat dan kelihatan lebih sihat.
  • 98% bahan asal semulajadi.



Minimalist for Hair Growth & Hair Fall Control Serum


Serum rambut gugur terbaik di Watson


Serum pertumbuhan rambut terbaik di Watson untuk rambut gugur dengan campuran 5 bahan yang terbukti (Capixyl, Redensyl, Procapil, Anagain, dan Baicapil) dalam kepekatan tinggi 18%. Gabungan peptida & ekstrak yang kuat untuk rambut yang lebih kuat dan lebat.

  • Serum rambut yang selamat sepenuhnya, namun berkuasa untuk lelaki & wanita, yang tidak menyebabkan sebarang kesan sampingan.
  • Diselit dengan Ekstrak Saw Palmetto dan Sanguisorba Ekstrak Akar Officinalis (SO) untuk meningkatkan lagi prestasi serum.
  • Sesuai untuk rambut gugur dan rambut nipis.



Good Virtues Co Hair Fall Control Hair Serum


Serum rambut gugur terbaik di Watson


Serum rambut gugur terbaik di Watson yang sangat menyuburkan & menguatkan batang rambut dengan minyak habbatus sauda oraganic, minyak vitamin E, Minyak Zaitun & trikomega. Ia juga membantu mengekalkan rambut anda sihat dan berkilat tanpa kesan sampingan.



Hair System By Watsons Anti-Hair Fall Hair Tonic


Serum rambut gugur terbaik di Watson


Tonic anti-rambut gugur yang membantu melindungi dan meningkatkan keanjalan rambut. Diselit dengan Ekstrak Kafein dan Ginseng, ia menyuburkan dan mencergaskan kulit kepala secara mendalam sambil menggalakkan folikel rambut dan kesihatan akar.



Clear Scalpceuticals Serum Hair Fall Resist


Serum rambut gugur terbaik di Watson


Clear Scaloceuticals Hair Fall Resist Serum Baharu diformulasikan dengan Dynoxidil, bahan aktif anti rambut gugur yang kuat yang membantu menguatkan pendaratan rambut ke kulit kepala, mengurangkan keguguran rambut secara klinikal dalam 1 bulan. Ia juga membantu merangsang proses pertumbuhan rambut semulajadi kulit kepala anda untuk rambut yang kelihatan lebih tebal.
Terbaru Lebih lama