10 Serum Untuk Jeragat Di Watson Yang Mencerahkan Kulit

Serum untuk jeragat di Watson

Mengambil makanan yang kaya dengan Vitamin C atau menggunakan serum Vitamin C adalah cara cepat untuk menghilangkan jeragat dengan mudah. Vitamin C adalah agen pencerahan kulit yang sangat baik yang mencerahkan bintik-bintik gelap dan juga merawat jeragat pada kulit.

Serum yang mengandungi Vitamin C dapat mencerahkan jeragat dan menjadikan warna kulit sekata sehingga jeragat tidak kelihatan. Cari serum yang mengandungi bahan aktif seperti hidrokuinon dan asid glikolik, yang mengganggu pengeluaran melanin sambil mengelupas zarah kulit yang lama dan kusam. Di bawah adalah 10 serum untuk jeragat di Watson yang mencerahkan kulit.

{tocify} $title={Isi Kandungan}



La Roche-Posay Niacinamide 10 Anti-Dark Spot Serum


Serum untuk jeragat di Watson


La Roche-Posay Niacinamide 10 Anti-Dark Spot Serum 
bertindak pada penampilan bintik gelap, melalui pencerahan kulit. Tertumpu dalam asid hyaluronik, ia membantu memperbaiki halangan kulit. Produk ini dirumus khusus untuk toleransi optimum pada setiap jenis kulit. Sapukan pagi dan petang pada muka, leher, dan jika perlu, tangan.

Serum untuk jeragat di Watson ini membetulkan setiap bintik dan tanda gelap, masalah hiperpigmentasi dan tona kulit tidak sekata. Keberkesanan dapat dilihat pada minggu pertama.



Eucerin Spotless Brightening Crystal Booster Serum


Serum untuk jeragat di Watson


Serum Booster untuk kulit yang sekata dan berseri. Terbukti secara klinikal dapat mengurangkan bintik hitam sebanyak -75% tanpa rawatan laser. Serum di Watson ini menggabungkan dua serum yang berfungsi dengan cara yang berbeza iaitu Thiamidol dan Concentrated Hyaluronic Acid.



Olay Niacinamide + Vitamin C Super Serum


Serum untuk jeragat di Watson


Olay Luminous Niacinamide + Vitamin C Super Serum mencerahkan kulit untuk berseri. Formula pekat tidak berminyak dan menyerap dengan cepat semasa menembusi 10 lapisan permukaan kulit dalam untuk mendedahkan tona dan tekstur kulit yang sekata. Ia sesuai untuk mereka yang mempunyai kulit tidak sekata dan kusam.



Nutox Youth Restoring Adv Serum Concentrate


Serum untuk jeragat di Watson


Apabila anda mempunyai kulit sensitif, pilih serum yang cukup halus untuk menyokong keperluan anda. Tekstur ringan Nutox Youth Restoring Advanced Serum Concentrate padat dengan bahan penentang usia yang meresap dalam untuk membaiki struktur kulit dan untuk mempercepatkan penghasilan kolagen dan elastin. Kulit menjadi lebih lembut, licin dan lebih muda selepas digunakan.



Garnier Light Complete Vitamin C Booster Serum


Serum untuk jeragat di Watson


Garnier Light Complete Vitamin C Booster Serum baharu, formula pencerahan serum untuk jeragat yang diperkaya dengan 30X Vitamin C dan ekstrak Yuzu Lemon segar dari Jepun. Tekstur yang ringan dan cepat menyerap ini bertindak secara mendalam pada pelbagai peringkat proses penggelapan melanin. Ia juga membantu mengurangkan kegelapan melanin sebanyak 85% dalam masa 6 hari sahaja.



Nivea Luminous 630 AntiDark-Spot Serum


Serum untuk jeragat di Watson


Nivea Luminous 630 AntiDark-Spot Serum telah terbukti keberkesanannya dalam menyasarkan punca utama tiga jenis bintik gelap iaitu pendedahan matahari, penuaan dan perubahan hormon seperti semasa mengandung atau menopaus. Ketiga-tiganya boleh mencetuskan ketidakseimbangan melanin, yang membawa kepada hasil yang sama iaitu penampilan bintik-bintik gelap di muka.

Ia memberikan keberkesanan tertinggi Nivea dalam mengurangkan bintik-bintik gelap dalam 3 dimensi. Serum untuk jeragat ini mengurangkan bintik-bintik gelap sambil menghalang kemunculan semula dengan penggunaan biasa dan mengurangkan garis-garis halus untuk kulit bercahaya & awet muda 3D dalam masa 4 minggu.



Cosmoderm Glow-C Super Boosting Serum


Serum untuk jeragat di Watson


5,000mg adalah dos tertinggi Vitamin C yang boleh didapati dalam Cosmoderm Glow-C Super Boosting Serum yang membantu mencerahkan bintik-bintik gelap dengan berkesan dan meningkatkan keanjalan kulit dengan merangsang pengeluaran kolagen. Ia mencerahkan pigmentasi dan bintik gelap dengan berkesan.

Cosmoderm Glow-C (Vitamin C) ialah rangkaian penjagaan kulit BARU yang kaya dengan antioksidan di mana ia membantu melindungi sel kulit daripada merosakkan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan UV. Vitamin C memberikan pelbagai manfaat anti-penuaan seperti meningkatkan pengeluaran kolagen untuk mengekalkan kulit yang tegang dan melenting.



Safi Perfect White Dark Spot Corrective Serum


Serum untuk jeragat di Watson


Serum untuk jeragat di Watson berasaskan air yang berkhasiat dengan Vitamin C yang kuat, antioksidan resveratrol yang memberikan pencerahan yang sengit untuk merawat bintik-bintik gelap dan parut jerawat yang degil untuk tona kulit yang berseri, bersih dan sekata.



Hada Labo HA Supreme Vita Brightening Concentrate Serum


Serum untuk jeragat di Watson


Hada Labo Ha Supreme Vita Brightening Concentrate diperkaya dengan Vitamin untuk mencerahkan tona kulit. Ia juga mengandungi pelbagai jenis Asid Hyaluronik dan bahan-bahan kuat khas yang membantu mencerahkan warna kulit untuk kulit yang jelas dan lut sinar. Serum terbaik untuk jeragat ini mempunyai tekstur ringan yang cepat menyerap dan menyampaikan pekatan jauh ke dalam lapisan kulit.



L'Oreal Paris Glycolic Bright Instant Glowing Serum


Serum untuk jeragat di Watson


L'Oreal Paris Glycolic Bright Instant Glowing Serum mengurangkan bintik-bintik gelap sebanyak 57% dan mencerahkan kulit untuk kulit yang sekata. Dengan 1% Asid Glycolic, serum untuk jeragat ini terbukti secara klinikal untuk mencerahkan kulit serta-merta dan mengurangkan bintik-bintik gelap. Serum ini mengandungi AHA yang boleh menyebabkan sunburn. Gunakan sunscreen semasa menggunakan serum ini.
Terbaru Lebih lama