10 Shampoo Untuk Kulit Kepala Gatal Di Watson Malaysia

Shampoo untuk kulit kepala gatal di Watson

Memakai shampoo untuk kulit kepala gatal yang dijual di Watson adalah cara terbaik untuk mengatasi masalah kulit kepala yang sedang anda hadapi. Kelemumur adalah salah satu sebab kulit kepala terasa gatal dan ia akan membuat anda berasa tidak selesa terutama pada waktu malam. Cara terbaik untuk mengatasi masalah ini adalah dengan menggunakan shampoo yang sesuai dengan masalah yang dihadapi iaitu shampoo anti-kelemumur. Syampu yang mengandungi bahan-bahan seperti salicylic acid dan tea tree oil sangat sesuai untuk kulit kepala gatal yang disebabkan oleh kelemumur.

Memilih shampoo yang sesuai dengan masalah kulit kepala gatal bukan mudah kerana terdapat banyak jenis shampoo yang dijual di Watson. Oleh itu, artikel ini akan memudahkan anda memilih shampoo untuk kulit kepala gatal di Watson Malaysia dari 10 pilihan yang terbaik. Shampoo di bawah juga boleh didapati di Shopee dan Lazada.

{tocify} $title={Isi Kandungan}



Sunsilk Anti Dandruff Shampoo


Shampoo untuk kulit kepala gatal di Watson


Shampoo ini mengandungi Zinc Pyrithione yang berfungsi menghilangkan kelemumur dan menjadikan rambut lebih lembut. Produk ini memastikan rambut bebas dari kelemumur dan tiada lagi kegatalan. Dengan Zinc Pyrithione, shampoo di Watson ini membersihkan kulit kepala dan melindungi rambut daripada kekeringan untuk memberikan anda rambut licin yang bebas daripada kelemumur dan kegatalan di kulit kepala. Untuk hasil terbaik, gunakan secara teratur.



Safi Shayla Shampoo Anti Dandruff


Shampoo untuk kulit kepala gatal di Watson


Shampoo Anti-Kelemumur Safi Shayla dirumus dengan Teknologi Biotik Kulit Kepala Hijab Terobosan, 7 Kompleks Habbatus Sauda dan Kompleks Mikro ZPT, berkesan membantu dalam menghilangkan 99.9% kelemumur & melegakan kulit kepala yang gatal dengan penggunaan berterusan & pewangi yang tahan sehingga 72 jam. Ia juga akan mencegah kulit kepala kering yang sering menyebabkan kegatalan dan kelemumur.



Good Virtues Co Anti-Dandruff Care Shampoo


Shampoo untuk kulit kepala gatal di Watson


Anti-Dandruff Care Shampoo dari Good Virtues Co yang diselitkan dengan Minyak Habbatus Sauda Organik untuk menyahtoksik rambut anda. Formula pelindung syampu ini membantu menghilangkan dan mencegah kemunculan semula kelemumur (yang menyebabkan kegatalan), manakala campuran ekstrak Maca Root semulajadi dan Vitamin B5 menguatkan folikel untuk mengurangkan rambut gugur. Ia adalah salah satu shampoo yang paling banyak dibeli di Watson.



L’Oréal Paris Elseve Full Resist Shampoo


Shampoo untuk kulit kepala gatal di Watson

Shampoo untuk rambut yang lemah terdedah kepada rambut gugur. Ia merangsang dan meningkatkan kesihatan kulit kepala, melegakan kegatalan kulit kepala dan mengurangkan kelemumur. Shampoo dari L’Oréal Paris ini mengandungi Arginine yang menghaluskan dan menguatkan rambut dari akar. Dengan 5X kuasa pembersihan kulit kepala, shampoo ini akan membersihkan kulit kepala dengan perlahan-lahan untuk kulit kepala lebih sihat dan bebas dari kegatalan.



Dove Nutritive Solutions Shampoo Dandruff Care


Shampoo untuk kulit kepala gatal di Watson


Melegakan kulit kepala yang menggelupas, gatal-gatal dan mengekalkan rambut cantik lembut dan licin dengan Syampu Penjagaan Kelemumur ini. Ia mengandungi Zinc pyrithione, bahan anti-kelemumur yang terbukti secara klinikal melegakan kulit kepala yang gatal, menghilangkan kelemumur dan diformulasikan dengan Micro Moisture Serum untuk mengekalkan rambut lembut dan licin. Gunakan setiap hari untuk menghilangkan kelemumur dan melegakan kegatalan kulit kepala.



Pantene Shampoo Anti Dandruff


Shampoo untuk kulit kepala gatal di Watson


Membersihkan rambut dengan lembut tanpa mengeringkan kulit kepala, dengan shampoo keluaran Pantene yang menjadikan rambut sihat dan berkilat. Shampoo ini dipertingkatkan dengan Zinc Pyrithione untuk membantu mencegah berulangnya kelemumur yang menyebabkan kegatalan di kulit kepala dan membersihkan rambut tanpa mengeringkan kulit kepala. Dengan shampoo ini, rambut berasa lebih sihat dan bersinar.



Watsons Anti Dandruff Shampoo


Shampoo untuk kulit kepala gatal di Watson


Shampoo habbatus sauda dari Watson yang kaya dengan Vitamin, Mineral & Asid Lemak Omega 3 yang membantu menyihatkan, mencergaskan dan membaiki rambut dan kulit kepala. Habbatus sauda adalah bahan semula jadi yang menakjubkan yang terbukti menggalakkan pertumbuhan rambut dan mencegah keguguran rambut. Shampoo ini akan memastikan rambut bebas dari bahan pencemar yang menyebabkan rambut menjadi rapuh dan tidak sihat serta bebas dari kelemumur yang disebabkan oleh kulit kering, atau pengumpulan minyak.



Bad Lab No Flakes ScalpCare Anti Dandruff Shampoo


Shampoo untuk kulit kepala gatal di Watson


Shampoo di Watson ini menawarkan pertahanan muktamad terhadap kelemumur. Formula Fluidipure 8G membersihkan rambut, meredakan kegatalan kulit kepala yang kering atau berminyak dan berkesan membantu menghilangkan dan mencegah kelemumur berulang. Ia menyekat kelemumur berminyak dan melegakan kulit kepala yang teriritasi (anti-gatal) serta mengawal bau badan. Penggunaan harian disyorkan.



Head & Shoulders Itchy Scalp Care + Anti Dandruff Shampoo


Shampoo untuk kulit kepala gatal di Watson


Penjagaan kulit kepala gatal Head & Shoulders shampoo anti-kelemumur yang melegakan kulit kepala yang gatal, menghilangkan kelemumur, minyak & mengurangkan bau busuk sambil meninggalkan khasiat pada kulit kepala dan rambut. Dengan penggunaan setiap hari, tiada kelemumur yang kelihatan dan kulit kepala bebas dari kegatalan. Urut perlahan-lahan pada kulit kepala semasa menggunakan shampoo ini.



Sunsilk Hijab Recharge Anti-Dandruff Shampoo


Shampoo untuk kulit kepala gatal di Watson


Shampoo untuk kulit kepala gatal yang menyegarkan yang diselitkan dengan ZPT & Lime dan direka khas untuk keperluan rambut Hijabers. Formula eksklusif shampoo ini menyegarkan rambut anda dari akar ke hujung, sambil menanggalkan kepingan kelemumur dan menghalangnya daripada datang kembali.

Shampoo di Watson Malaysia ini mengandungi Fragrance Pearl Release Technology yang memastikan rambut wangi sehingga 48 jam dan mengandungi sitrus untuk mengekalkan kesegaran kulit kepala sepanjang hari dan juga Zinc Pyrithione (ZPT) untuk membantu menghilangkan kelemumur dan kegatalan.
Terbaru Lebih lama