10 Concealer Terbaik Di Watsons Untuk Menutup Parut Jerawat

Concealer terbaik di Watsons

Concealer terbaik di Watsons adalah salah satu produk kecantikan yang sangat berguna terutama bagi seorang pemula. Concealer terbaik dapat meningkatkan penampilan seseorang dengan menyamarkan kekurangan serta tampilan yang tidak diinginkan pada wajah. Ia juga amat mudah digunakan dan agak murah dari produk kecantikan yang lain.

Contoh kekurangan yang dapat ditutupi dengan menggunakan concealer terbaik adalah seperti parut jerawat, kemerahan, noda hitam, kantung mata, dan lain-lain. Concealer juga berguna untuk memastikan warna kulit sekata. Di bawah adalah 10 concealer terbaik di Watsons untuk menutup parut jerawat.

{tocify} $title={Isi Kandungan}



Maybelline Fit Me Concealer


Concealer terbaik di Watsons


Kulit kelihatan sempurna dengan concealer terbaik di Watsons ini. Maybelline Fit Me Concealer menyembunyikan kemerahan, kecacatan dan cela. Concealer bebas minyak ini sepadan dengan warna kulit untuk memberikan kulit wajah yang lebih sekata.

  • Padan dengan semua warna kulit.
  • Liputan Bebas Minyak.
  • Bukan komedogenik & tanpa pewangi.
  • Telah diuji oleh pakar dermatologi dan oftalmologi.



Silkygirl Fix It Liquid Concealer


Concealer terbaik di Watsons


Dapatkan pembaikan sempurna anda dengan concealer cecair terbaik yang ringan dan mudah dibancuh ini yang memberikan perlindungan haus lama yang unggul. Ia berkesan menutup jerawat, bintik-bintik gelap, lingkaran hitam, dan ketidaksempurnaan lain, sambil juga meresap garis-garis halus.



Maybelline Instant Age Rewind Concealer


Concealer terbaik di Watsons


Pemenang Anugerah Kecantikan Terbaik Allure untuk 2018 dan Spring Beauty O-Wards, Penyamar Rawatan Lingkaran Gelap Pemadam Usia Segera Rewind Maybelline menjadikan kawasan mata kelihatan berseri dan segar dalam masa yang singkat. Concealer di Watsons untuk lingkaran hitam dan garis halus ini serta-merta mencipta kawasan mata yang berseri dan segar.



Wardah Lightening Liquid Concealer


Concealer terbaik di Watsons


Wardah Lightening Liquid Concealer adalah concealer terbaik di Watsons dengan medium-to-high coverage untuk menutupi noda hitam dan bekas jerawat di wajah. Formula ringan dan nyaman untuk digunakan sehari-hari.

  • Tahan lama sehingga 12 jam.
  • kemasan licin.
  • formula bukan komedogenik.
  • Liputan sederhana hingga tinggi.



Dazzle Me Our Secret Cover Concealer


Concealer terbaik di Watsons


Dazzle Me Our Secret Cover Concealer di Watsons menutup jeragat dengan sempurna, boleh diadun & sangat tahan lama. Ia juga melembapkan kulit dan menghasilkan solekan licin tanpa cela.

Menutup Jeragat: Penggunaan serbuk silikon organik import Jepun dengan serbuk sfera yang mencipta fokus lembut mudah untuk menyembunyikan cela; dengan kepala berus yang melengkung indah, ia sesuai dengan kelengkungan muka dan berkesan menutup lingkaran hitam, bintik-bintik dan tanda jerawat. Menjadikan solekan kelihatan lebih menarik.

Boleh Diadun & Tahan Lama: Serbuknya lembut dan halus, baldu dan sutera, sangat sesuai untuk kulit, dan tidak dipindahkan sepanjang hari; filemxel filem elastik mesh asli yang diekstrak, sangat sesuai untuk tekstur kulit dengan kunci kuasa solek maksimum yang tahan lama; Berganda dalam satu.

Formula pelembap: Dua jenis ramuan tumbuhan lembut, Ekstrak French Immortelle menjadikan kulit tegang dan penuh keanjalan, dan Centella Asiatica Essence menyuburkan dan melembapkan, menenangkan dan menguatkan penghalang kulit. Tidak mudah menyebabkan iritasi dan alahan, menghasilkan solekan licin tanpa cela yang menakjubkan, dan melembapkan.



Maybelline Super Stay Active Wear Concealer


Concealer terbaik di Watsons

Super Stay Active Wear Concealer memberikan pemakaian sehingga 30H dan matte liputan penuh yang kelihatan dan terasa seperti kulit. Untuk transformasi yang dramatik, gunakan concealer tahan lama ini yang tahan pemindahan. Formula ringan tidak berkedut atau berasa melekit.

Concealer tahan lama ini menghapuskan lingkaran hitam dan ketidaksempurnaan untuk transformasi semula jadi. Concealer terbaik di Watsons liputan penuh yang kelihatan dan terasa seperti kulit kedua yang ringan, bernafas dan selesa. Selain itu, aplikator lentur lengkung keselesaan memudahkan ia digunakan secara sekata.



Silkygirl Fix It Stick Concealer


Concealer terbaik di Watsons


Concealer di Watsons yang menutup cela, kemerahan, lingkaran hitam dan tanda-tanda lewat malam. Dikemas dalam tekstur ringan berkrim yang menyekatakan tona kulit dan memberi anda litupan tahan lama. Dirumus untuk kulit Asia dan tanpa pewangi.



O.TWO.O Lightweight And Seamless Concealer


Concealer terbaik di Watsons


Melembapkan dengan liputan yang tinggi, ia tidak meresap ke dalam garis halus. Serbuk tetapan fokus lembut melekat rapat pada kulit seperti magnet, mengekalkan solek pada tempatnya dan warnanya terkunci. Ia memberikan liputan yang tinggi untuk ketidaksempurnaan, melapis tanpa meninggalkan sebarang kesan serbuk, mencipta kulit yang sempurna dan sekata.

  • Tekstur melembapkan  dan tidak melekit.
  • Sangat menyembunyikan lingkaran hitam, tanda jerawat dan cela lain.
  • Tona kulit sekata.
  • Kesesuaian tahan lama, tahan pemindahan.
  • Ringan dan kalis lipatan.
  • Sesuai untuk semua jenis kulit yang mudah berjerawat.
  • Mencipta kemasan yang tahan lama dan sempurna.



YOU NoutriWear+ Complete Cover Concealer


NoutriWear+ Complete Cover Concealer terbaik di Watsons dirumus dengan teknologi Litestay termaju & Immortelle C-lock Essence, didatangkan dengan hujung berus bersudut tepat yang memastikan aplikasi mudah dan disasarkan, sesuai untuk menyembunyikan semua ketidaksempurnaan.

  • Liputan Sepanjang Hari: Dirumus dengan teknologi Litestay inovatif yang memberikan liputan tahan lama sehingga 24 jam, mengaburkan ketidaksempurnaan sambil mengawal sebum berlebihan tanpa membuat kulit berasa kering.
  • Berus Bersudut Tepat: Aplikator lembut bersudut 30° memudahkan pemakaian concealer pada bahagian muka tertentu dan mengadun sekata pada kulit itu.
  • Pati C-lock Immortelle: Formula kunci kolagen menampilkan ekstrak bunga Immortelle sebagai antioksidan yang mengekalkan keanjalan kulit, dengan Centella Asiatica untuk melembapkan kulit dan menenangkan keradangan.



L'oreal Paris Infallible More Than Concealer


Concealer terbaik di Watsons


Alami litupan penuh dan pemakaian penuh muka sehingga 24 jam. Penyamar Pemakaian Penuh Baharu ialah formula perlindungan tertinggi kami yang pernah ada. L'Oréal Paris Full Wear Concealer di Watsons memberikan litupan penuh dengan kemasan matte tanpa cela, namun semula jadi untuk pemakaian sepanjang hari.

Formula pelbagai guna ini menyembunyikan ketidaksempurnaan dan mencerahkan kawasan bawah mata untuk asas yang sempurna itu. Aplikator doe-foot kami yang lebih besar memberikan liputan maksimum dalam satu lejang untuk menutupi lingkaran bawah mata, parut jerawat dan perubahan warna.
Terbaru Lebih lama