10 Sunblock Untuk Kulit Berminyak Di Watson Paling Berkesan

Sunblock untuk kulit berminyak di Watson

Memakai sunblock untuk kulit berminyak yang dijual di Watson adalah salah satu cara terbaik dan paling mudah untuk melindungi penampilan dan kesihatan kulit anda pada sebarang umur. Gunakan sunblock untuk kulit berminyak secara teratur untuk membantu mencegah selaran matahari, kanser kulit dan penuaan pramatang.

Kita harus menggunakan sunblock untuk melindungi kulit daripada sinaran UV yang merosakkan. Walaupun pada hari mendung, kulit kita terdedah kepada sinaran matahari yang boleh menyebabkan kanser kulit, perubahan warna dan kedutan dari semasa ke semasa. Di bawah adalah 10 sunblock untuk kulit berminyak di Watson paling berkesan.

{tocify} $title={Isi Kandungan}



Biore UV Bright Face Milk SPF 50 PA++++


Sunblock untuk kulit berminyak di Watson


Sunblock untuk kulit berminyak dan pembetul kekusaman dengan fungsi tetapan primer untuk rupa pemerah pipi yang berseri. Diformulasikan dengan Aqua Shield Smooth Veil, rintangan tinggi terhadap peluh & air dengan formula tahan lama mempunyai daya tahan tinggi pada kulit untuk memberikan perlindungan UV berterusan.

Ia serta-merta mencerahkan kulit kusam untuk kulit berseri, ditambah pula dengan serbuk pembetulan hibrid yang bijak untuk mengaburkan pori-pori & menyembunyikan kecacatan. Diselit dengan Asid Hyaluronik & Gliserin yang melembapkan, berfungsi sebagai primer pelembap untuk melicinkan tekstur kulit yang tidak sekata.



Bio-essence Bio-Water Hydrating Sunscreen


Sunblock untuk kulit berminyak di Watson


Sunscreen untuk kulit berminyak ini mengandungi Nano Hyaluronic Acid dan Hyaluronic Acid untuk memberikan kulit yang lebih anjal dan lembap, oleh itu ia adalah sunblock yang menyegarkan, tidak meninggalkan beban pada kulit. Ia juga memberikan kulit perlindungan daripada sinaran UVA & UVB yang berbahaya.

Sunblock yang dikuasakan dengan penghidrat semula jadi; Vitamin B5 & Asid Hyaluronik secara intensif menambah dan mengunci kelembapan untuk kulit. Tekstur yang halus dan ringan, tidak meninggalkan rasa berminyak dan melekit pada kulit. Sunblock untuk kulit berminyak di Watson ini juga sangat sesuai untuk kulit sensitif.



Hada Labo Premium Whitening UV Sunscreen


Sunblock untuk kulit berminyak di Watson


Hada Labo Premium Whitening UV Sunscreen memberikan perlindungan yang diingini untuk kulit anda dengan kesan pencerahan tambahan. Ia mempunyai SPF50/PA+++ untuk memberikan perlindungan spektrum luas daripada sinaran UVA/UVB dan kesan pencerahan dengan Vitamin C & Resveratrol yang menembusi tinggi untuk mencerahkan dan meratakan kulit.

Ia juga memberikan kulit penghidratan yang berpanjangan dengan Super Hyaluronic Acid untuk menghidrat kulit secara mendalam untuk penghidratan yang berpanjangan. Selepas moisturizer, sapu rata pada muka, elakkan kawasan mata. Boleh juga digunakan sebagai base makeup.



La Roche-Posay Anthelios Invisible Fluid


Sunblock untuk kulit berminyak di Watson


Anthelios Invisible Fluid ialah perlindungan UVA tertinggi yang dicapai pada produk Anthelios. Perlindungan spektrum luasnya melindungi kulit daripada sinaran UVA dan UVB serta membantu mencegah kerosakan yang disebabkan oleh Inframerah-A dan pencemaran.

Sunblock untuk kulit berminyak di Watson yang tahan lasak terhadap air, peluh dan pasir. Kelebihan sunblock ini ialah tidak memedihkan mata, ringan, tekstur yang tidak melekit dan tidak berminyak. Ia adalah salah satu sunblock terbaik dengan perlindungan sinar matahari tertinggi untuk kulit berminyak yang anda boleh beli.



SKINTIFIC Light Serum Sunscreen


Sunblock untuk kulit berminyak di Watson


Pelindung matahari yang ringan dengan penyerapan yang cepat, terasa licin apabila disapu tanpa rasa melekit dan berminyak.

  • Perlindungan sebenar dengan SPF 50+ PA++++ dan lengkap dengan perlindungan UV A/UV B, cahaya biru dan anti pencemaran.
  • Mengandungi Vitamin C dan Asid Ferulik sebagai antioksidan kepada meneutralkan radikal bebas.
  • Formula yang selesa untuk kulit berminyak, juga boleh mengatasi penampilan tanda-tanda penuaan.
  • Diformulasi bebas daripada Alkohol, Pewangi, dan Paraben jadinya sesuai digunakan pada penghalang kulit yang rosak atau kulit sensitif.



Cosrx Aloe Soothing Sun Cream


Sunblock untuk kulit berminyak di Watson


Dirumus dengan Ekstrak Daun Aloe Arborescens, sunblock yang menenangkan setiap hari adalah sangat ringan yang terasa seperti pelembap, dan ia tidak meninggalkan sebarang lapisan putih. Ekstrak Daun Aloe Arborescens ialah bahan utama COSRX Aloe Soothing Sun Cream yang menenangkan dan melembapkan kulit pada masa yang sama.

Tekstur COSRX Aloe Soothing Sun Cream adalah serupa dengan pelembap ringan, tidak seperti sunblock lain yang membuatkan kulit kering dan terlucut. Sunblock untuk kulit berminyak yang menghidratkan diserap ke dalam kulit dengan cepat tanpa rasa berminyak atau meninggalkan lapisan putih.



Nivea Face Luminous 630 Spotclear Sunscreen


Sunblock untuk kulit berminyak di Watson


Nivea Face Luminous 630 Spotclear Sunscreen melindungi kulit anda daripada sinaran UV yang berbahaya, dengan berkesan menghalang kegelapan bintik gelap sedia ada dan menghalang pembentukan yang baharu. Diperkaya dengan Hyaluron dan Vitamin E, formula kawalan minyak bukan sahaja memberikan pelembapan penting tetapi juga mengekalkan kulit anda matte dan bebas bersinar sepanjang hari.



Eucerin Spotless Brightening Sun Serum Sunscreen For Face SPF 50+


Sunblock untuk kulit berminyak di Watson


Spotless Brightening Sun Serum Sunscreen ialah pelindung matahari muka setiap hari untuk semua jenis kulit yang membantu mencegah hiperpigmentasi akibat matahari. Teknologi Advanced Spectral menggabungkan jalur lebar dan penapis UVA/UVB fototable untuk perlindungan UV yang sangat tinggi dengan Licochalcone A untuk meneutralkan radikal bebas yang disebabkan oleh Cahaya UV dan HEVIS. Pelindung matahari anti-pigmen juga mengandungi Glycyrrhetinic Acid yang menyokong mekanisme pembaikan DNA kulit sendiri.

Formula ini diperkaya lagi dengan Thiamidol, bahan yang berkesan dan dipatenkan yang bertindak pada punca utama hiperpigmentasi. Ia jelas mengurangkan bintik-bintik gelap dari semasa ke semasa dan, apabila digunakan dengan kerap, menghalang penampilan semula mereka. Sunblock ini mempunyai tekstur ringan yang menyenangkan yang menyerap dengan cepat dan terbukti secara klinikal boleh diterima dengan baik, walaupun oleh kulit sensitif.



Watsons Aqua UV Sun Protection Gel


Sunblock untuk kulit berminyak di Watson


Watson Aqua UV Sun Protection Gel dengan tekstur ringan & berair yang mudah diserap dan tidak meninggalkan sebarang rasa melekit dan putih. Sunblock ini juga mengandungi Hyaluronic Acid & Niacinamide yang melembapkan dan memutihkan kulit anda. Bebas daripada paraben, pewarna, pewangi, alkohol & minyak mineral.



Nanowhite Omega Day Shield


Sunblock untuk kulit berminyak di Watson


Tekstur Omega Day Shield SPF 50++ yang ringan dan tidak berminyak ini serta diselitkan dengan Happy Dermalogy TM, teknologi nano dan Omega White-C menjamin untuk melindungi kulit anda daripada sinaran UVA dan UVB untuk membantu meminimumkan pigmentasi degil dan mencerahkan kulit.

Produk SPF yang mesti dicuba ini tidak menyumbat pori-pori dan melindungi kulit daripada bintik-bintik gelap dan penggelapan kulit. Sunblock untuk kulit berminyak di Watson ini menjanjikan hasil tanpa kompromi dan ketara dalam masa 3 hari. Ia juga sesuai untuk semua jenis kulit.
Terbaru Lebih lama