10 Serum Terbaik Di Watson Untuk Semua Jenis Kulit

Serum terbaik di Watson

Serum muka terbaik di Watson adalah salah satu produk yang paling penting dalam rutin penjagaan kulit. Serum terbaik biasanya mengandungi peratusan tinggi bahan aktif yang direka untuk menangani masalah atau kebimbangan kulit tertentu. Serum muka adalah sangat kuat dan berkesan, dan kerana ia mempunyai konsistensi yang nipis, ia dapat dengan mudah menembusi kulit, memberikan hasil yang ketara dengan cepat.

Menggunakan serum di Watson adalah salah satu cara paling mudah dan paling berkesan untuk mengatasi masalah kulit. Malah, bergantung pada masalah kulit, anda hanya perlu menggunakan satu atau dua kali untuk mula melihat perbezaan ketara pada kulit. Hanya ada satu berita buruk iaitu dengan beribu serum muka untuk dipilih, memilih serum terbaik memakan masa dan membebankan. Tetapi jangan risau, di situlah gunanya saya. Di bawah adalah 10 serum terbaik di Watson untuk semua jenis kulit.

{tocify} $title={Isi Kandungan}



Ruruberry 10% Niacinamide + Zinc


Serum terbaik di Watson


Serum terbaik yang mesra kulit dan berkesan untuk mengatasi masalah hiperpigmentasi, tekstur kulit yang tidak rata, kesesakan kulit/liang pori, kulit berminyak dan berjerawat. Serum di Watson ini mengandungi Niacinamide yang terbukti dapat menghilangkan bintik-bintik hitam, mengecilkan liang pori dan mencerahkan kulit. Zink memastikan kulit bebas minyak dan jerawat sambil menghalang pertumbuhan bakteria.



Garnier Bright Complete 30X Vitamin C Booster Serum


Serum terbaik di Watson


Serum terbaik di Watson ini adalah formula pencerahan yang paling pekat dengan 30X Vitamin C & Lemon Yuzu Jepun yang tertinggi. Dengan penggunaan biasa, Vitamin C bukan sahaja akan mengurangkan bintik-bintik hitam tetapi juga mencerahkan kulit secara keseluruhan sehingga menghasilkan tona kulit yang lebih sekata.



OLAY Luminous Light Perfecting Serum


Serum terbaik di Watson


Luminous Light Perfecting Serum menjadikan kulit kelihatan lebih licin dan cerah. Serum di Watson ini menjadikan kulit lebih licin, segar, putih & lebih lut sinar. Dibangunkan dengan Teknologi Pearl-OpticsTM yang dipatenkan untuk mencerahkan kulit dan dirumus dengan Kompleks Sepitonic termaju untuk menghilangkan kulit kuning kusam. Ia juga diselit dengan Anastatica untuk menutup kelembapan & memberikan penghidratan yang berpanjangan.



L’Oréal Paris Glycolic Bright with 1% Glycolic Acid Facial Serum


Serum terbaik di Watson


Serum terbaik dengan 1% Glycolic Acid, mengurangkan bintik hitam sebanyak 57%, mencerahkan kulit yang sekata. Dengan 1% Asid Glycolic yang mencerahkan kepekatan tertinggi, serum ini terbukti secara klinikal untuk mencerahkan kulit serta-merta dan mengurangkan bintik-bintik gelap. Serum ini mengandungi AHA yang boleh menyebabkan sunburn. Gunakan sunscreen semasa menggunakan serum ini.



Hada Labo HA Supreme Vita Brightening Concentrate Booster Serum


Serum terbaik di Watson


H.A. Supreme Vita Brightening Concentrate diperkaya dengan Vitamin untuk mencerahkan tona kulit. Deep Hydration Whitening Care Diperkaya dengan 4 Jenis Hyaluronic Acid (H.A.) yang membekalkan lembapan yang kuat. Ditambah dengan Vitamin untuk kulit yang jelas dan lut sinar. Tekstur ringan yang cepat menyerap dan menyampaikan pekatan jauh ke dalam lapisan kulit.



Nivea Luminous630 SpotClear Intensive Treatment Serum


Serum terbaik di Watson


Serum mujarab ini menyasarkan bintik-bintik gelap dalam dan garis-garis halus, berfungsi pada akar untuk memberikan hasil yang boleh dilihat dalam masa 2 minggu sahaja. Ia bukan sahaja berkesan tetapi juga selamat, memastikan kulit dipulihkan kepada keadaan bersih, muda dan bercahaya. Diselit dengan 2X Asid Hyaluronik dan Anti-Oksidan, serum berkuasa ini melembapkan secara mendalam, melicinkan garis-garis halus, dan menjadikan kulit berseri dan diremajakan.



Skintific 2% Salicylic Acid Anti Acne Serum


Serum terbaik di Watson


Serum terbaik Watson ini dirumus dengan 2% salicylic acid yang berkesan menembusi pori-pori. Ini menjadikannya sangat berguna untuk kulit berminyak dan berjerawat. Serum ini menghalang pembentukan jerawat pada masa hadapan dan mencegah parut jerawat. Ia juga mengandungi 4% niacinamide yang mencerahkan kulit dan pionin, centella yang memastikan kulit bebas jerawat. Serum terbaik ini masih mengekalkan kulit lembap dan terhidrat dengan Hyaluronic Acid.



La Roche Posay Effaclar Serum Anti-Acne Concentrate


Serum terbaik di Watson


Effaclar Serum Anti-Acne Concentrate dirumus khas untuk kulit berminyak, berjerawat. Serum ini berkesan pada ketidaksempurnaan dan tanda yang berterusan, pori-pori yang kelihatan dan juga sesuai untuk jerawat. Ia mengandungi salicylic acid yang memastikan pori-pori tidak tersumbat dan LHA yang melicinkan permukaan kulit tanpa rasa tidak selesa. Serum ini meningkatkan pembaharuan kulit dengan glycolic acid.



Minimalist 2% Salicylic Acid Serum For Acne, Blackheads & Whiteheads


Serum terbaik di Watson


Minimalist Salicylic Acid Serum ialah pengelupasan lembut setiap hari dengan 2% salicylic acid yang menangkis bintik hitam dan mengawal minyak untuk memastikan penampilan matte sempurna. Serum terbaik ini mudah menembusi lapisan pori dan membersihkan kotoran, serpihan dan sebum supaya kulit kelihatan bersih dan lembut. Ia dibuat dengan jus aloe vera membantu meredakan kerengsaan yang disebabkan oleh pengelupasan.



Wardah Lightening Serum Ampoule Niacinamide


Serum terbaik di Watson


Serum ringan dengan tekstur cair, menyerap dengan cepat dan berfungsi ke dalam lapisan epidermis kulit. Mengandungi 10X* lebih Advanced Niacinamide dalam setiap titisan yang berfungsi secara optimum untuk mencerahkan, mengurangkan parut jerawat, dan juga melindungi kulit daripada pendedahan cahaya. Kulit berasa lembap dari penggunaan pertama, kelihatan cerah dan bintik-bintik gelap dari bekas jerawat berkurangan.
Terbaru Lebih lama