10 Primer Terbaik Di Watson Untuk Semua Jenis Kulit

Primer terbaik di Watson

Primer adalah salah satu produk kecantikan yang patut dimiliki kerana ia memberi kebaikan kepada kulit muka. Primer juga memastikan makeup bertahan lebih lama serta menawarkan kelebihan penjagaan kulit. Ia sangat bagus digunakan terutama jika anda memiliki masa yang singkat untuk menggunakan makeup.

Dibawah adalah senarai primer terbaik di Watson untuk semua jenis kulit. Pastikan anda memeriksa dahulu penerangan setiap primer di laman web Watson atau label primer tersebut. Anda dinasihatkan untuk tidak membeli primer yang mengandungi comedogenic formula kerana ia akan membuat pori tersumbat.

{tocify} $title={Isi Kandungan}



Maybelline Fit Me Matte + Poreless Primer SPF20


Primer terbaik di Watson


Fit Me Matte + Poreless Primer dengan SPF 20 mengawal kilauan, mengaburkan pori-pori dan memanjangkan pemakaian solekan untuk memastikan penampilan anda terkunci sepanjang hari. Hasilnya ialah kesan mattifying segera yang bertahan sehingga 16 jam dan kulit tanpa liang dan tanpa cela.

Primer muka ini mencipta kanvas yang licin untuk aplikasi solekan anda dan meningkatkan rupa keseluruhan solek anda. Dicipta untuk menyempurnakan serta-merta dan sesuai dengan semua warna dan jenis kulit. Maybelline Fit Me Primer boleh dipakai dengan atau tanpa foundation.



Etude House Face Blur Smoothing


Primer terbaik di Watson


Pangkalan solek terlaris Etude House kini baharu dan dipertingkatkan dengan 3 jenis berbeza! Primer cecair ini serta-merta mencerahkan, melicinkan kulit dan mencipta asas yang sempurna untuk solekan anda. Liang pori dikecilkan dan tona kulit kelihatan lebih sekata.

Sapukan selepas pelembap dan sebelum asas, krim atau kusyen. Face Blur Smoothing adalah Pangkalan pelbagai solek menyediakan kulit yang licin dan cerah. Anda juga boleh memilih 2 jenis yang lain iaitu mattifying dan moisturizing. Setiap jenis memiliki kelebihan yang berbeza.



Catrice The Perfector Poreless Blur Primer


Primer terbaik di Watson


Primer ini didatangkan dengan tekstur yang dipertingkatkan dan mengandungi niacinamide yang berkhasiat. Tekstur mousse yang ringan menjadikan pori-pori di kulit muka kelihatan lebih halus dan membuat kulit tampak lebih lembut dengan serta-merta. Primer ini juga menjadikan kulit lebih licin dan membuat solekan lebih tahan lama.



Bobbi Brown Vitamin Enriched Face Base


Primer terbaik di Watson


Bobbi Brown Vitamin Enriched Face Base formula ringan yang menyuburkan dan melembapkan, mudah untuk mencipta solek yang cantik dan ia memastikan solekan tahan lama. Primer + moisturizer membantu keseimbangan air dan minyak, melembutkan solekan sambil mengekalkan kilauan. primer di Watson ini juga menyembunyikan pori-pori dan menjadikan kulit lembut serta mempunyai bau yang lembut dan menyenangkan.



Silkygirl Instant Pore Fix Primer


Primer terbaik di Watson


Formula berkrim ini sebati dengan mudah pada kulit anda, mencipta lapisan seperti penapis untuk meminimumkan penampilan liang dan cela ringan. Hanya sapukan lapisan nipis primer ini pada muka anda.

Ia membantu mengisi pori-pori, lipatan kecil dan meratakan tekstur kulit yang bergelombang untuk menghasilkan kulit yang licin, menjadikannya lebih mudah untuk asas dan produk solekan anda yang lain untuk bertahan lebih lama.



The Ordinary High-Adherence Silicone Primer


Primer terbaik di Watson


Menggunakan teknologi silikon adaptif termaju, Primer Silikon Kepatuhan Tinggi Ordinary berfungsi sebagai asas matte khusus yang melembapkan kulit dan menjamin solekan yang berkekalan. Tersedia untuk dibeli di Watson, primer ini boleh digunakan sendiri sebagai asas bebas minyak yang mengurangkan penonjolan visual pori-pori dan kecacatan lain pada kulit.



Cezanne UV Ultra Fit Base


Primer terbaik di Watson


Ciri-ciri berfungsi Asas yang sangat melembapkan yang melembapkan. Solekan yang hendak berlapis melekat padat dan tidak mudah runtuh. Dengan tekstur yang ringan dan licin, ia sekata ke dalam kulit dan menghalang warna yang tidak sekata. Serbuk kesan fokus lembut mengaburkan pori-pori yang jelas.

Mengandungi 15 jenis bahan pelembap untuk memastikan kulit anda sentiasa lembap dan solekan berlapis di atasnya melekat padat dan tidak hancur. Mengandungi 5 jenis minyak kecantikan (bahan emolien) untuk kulit berkilat semulajadi. Kesan mutiara halus menyegarkan dan mencerahkan kulit.



O.TWO.O Invisible Pore Soft Focus Makeup Primer


Primer terbaik di Watson


Invisible Pore Soft Focus Makeup Primer menghaluskan pori-pori dan garis halus, menyelesaikan masalah solekan asas tidak sekata, pori tersumbat, punca jerawat dan solekan strawberi. Antara kebaikannya yang lain adalah:

  • Tahan lama dan tona kulit sekata: Menyelesaikan masalah pengoksidaan dan kekusaman solekan asas dan memperbaiki cela.
  • Kawalan Minyak Matte: Menyelesaikan masalah solekan asas berminyak dan penyingkiran solekan yang mudah.
  • Melembapkan: Menyelesaikan masalah bedak melekat, bedak terapung, mengelupas dan lain-lain masalah solekan asas.



Revlon ColorStay Grip Matte Primer


Primer terbaik di Watson


Revlon ColorStay GRIP Matte Primer prima, menggelapkan dan menambah baik pemakaian solekan anda sehingga 16 jam. Formula yang ringan dan boleh dibina melekat pada solek anda tanpa melepaskannya sepanjang hari. Tindakan berkuasa tiga kali ganda, mengawal sebum berlebihan dengan menyerap minyak, mengurangkan penampilan liang-liang, dan mengaburkan ketidaksempurnaan untuk kulit matte yang sempurna dan tanpa kecacatan.

Disemai dengan ADUNAN SUPERFOOD DETOX Citrus + Aloe + Brokoli yang melindungi kulit daripada kesan pencemaran harian termasuk cahaya biru, tekanan alam sekitar dan pencemaran dengan meneutralkan radikal bebas. Formulanya tidak melekat dengan rasa tidak mengeringkan. Bebas daripada paraben tambahan, phthalates, dan minyak mineral.



Rimmel Lasting Matte Primer



Primer Matte Tahan Lama Rimmel mencerahkan kulit anda dengan serta-merta dan mencipta kanvas solekan yang licin seperti sutera, menjadikannya alternatif asas yang sempurna untuk kulit berminyak. Primer ini menjadikan kulit berasa lembap, segar dan selesa sepanjang hari. Selain itu, ia tidak menyumbat dan menutup pori-pori yang besar yang kelihatan di muka.
Terbaru Lebih lama