10 Serum Rambut Terbaik Di Watson Untuk Semua Jenis Rambut

serum rambut terbaik di Watson

Serum rambut terbaik di Watson adalah lebih kepada produk penggayaan, yang boleh digunakan untuk menambah rambut bersinar dan licin. Serum rambut terbaik juga mempunyai kualiti yang memantulkan cahaya, yang menjadikan helaian kelihatan lebih berkilat, licin dan kelihatan lebih sihat. Ia juga boleh memastikan rambut anda sihat dengan melindungi daripada kerosakan.

Serum rambut boleh memberi manfaat kepada rambut anda dalam beberapa cara yang berbeza. Bergantung pada jenis serum rambut yang anda gunakan, ia boleh membantu menambah kilauan, mengurangkan keriting dan meningkatkan tekstur semula jadi anda. Di bawah adalah 10 serum rambut terbaik di Watson untuk semua jenis rambut.

{tocify} $title={Isi Kandungan}



Safi Shayla Hair Serum Hair Fall Control


serum rambut terbaik di Watson


Serum rambut terbaik di Watson ini diformulasi dengan Teknologi Biotik Kulit Kepala Hijab Terobosan, 7 Kompleks Habbatus Sauda, Minyak Argan dan Vitamin E untuk memberikan kelembapan pada struktur rambut serta membaiki rambut yang kering dan rosak. Serum rambut ini sesuai untuk rambut berminyak.

Safi Shayla Serum Rambut Kawalan Rambut Gugur & Minyak menguatkan struktur rambut untuk membaiki rambut rapuh yang lemah. Ia mengurangkan hujung bercabang daripada rambut yang rosak dan menjadikan rambut lembut, licin dan ringan tanpa rasa berminyak. Rambut berbau harum sehingga 72 jam.



Good Virtues Co Multiple Repair Hair Serum


serum rambut terbaik di Watson


Mutiple Repair Hair Serum ini membantu dalam pelbagai cara untuk memulihkan kilauan dan kelembutan rambut. Ia menyuburkan dengan Minyak Habbatus Sauda Organik dan Vitamin E, membantu menutup rambut bercabang dan menjinakkan rambut keriting yang tidak terurus untuk kelicinan segera, dan kelembutan.

Serum rambut di Watson ini diselitkan dengan kebaikan penulenan Minyak Habbatus Sauda Organik yang diiktiraf kerana kaya, nutrien semula jadi, mineral dan antioksidan yang membaiki, memulihkan dan meremajakan. Ia juga bebas daripada Minyak Mineral, SLES, ALES, Paraben, pewarna sintetik, dan tidak diuji pada haiwan.



Dove Nourishing Oil Care Dry Hair Serum


serum rambut terbaik di Watson

Beberapa titisan Dove Nourishing Oil Care Nutri-Oil Serum memberikan anda rambut yang kelihatan sihat dan berkilat yang anda idamkan. Formula tidak berminyak berfungsi selaras dengan rambut anda, melicinkan setiap helai untuk menambah kilauan dan meningkatkan kebolehurusan.

Diperkaya dengan lipid pelembap yang terdapat secara semula jadi dalam rambut, ia menembusi setiap helai sambil menjaga permukaannya, menjadikan rambut anda berkhasiat dan cantik. Ia juga diselitkan dengan buah-buahan segar dan wangian bunga-bungaan.



L'Oréal Paris Elseve Extraordinary Oil Gold


serum rambut terbaik di Watson


Campuran mewah 6 minyak bunga L’Oréal memberikan khasiat untuk rambut yang luar biasa, meninggalkan anda dengan rambut licin dan berkilat dengan kemasan tidak berminyak.

  • Transformasikan rambut anda dengan Extraordinary Oil Serum 4x lebih bersinar dan kurang keriting.
  • Meninggalkan anda dengan kunci licin dan berkilat dengan kemasan yang tidak berminyak.
  • Minyak yang sangat serba boleh dan ringan.



Watsons Halal Repairing Hair Serum


serum rambut terbaik di Watson


Watsons Halal Repairing Hair Serum menggalakkan rambut dan kulit kepala yang sihat dengan benih keberkatan - habbatus Sauda Hair Range. Serum rambut terbaik di Watson ini juga kaya dengan Vitamin, Mineral & Asid Lemak Omega 3 yang membantu menyuburkan, mencergaskan dan membaiki rambut dan kulit kepala anda.



Klorane Quinine Serum Anti Hair Fall


serum rambut terbaik di Watson


Serum anti-rambut gugur di Watson Quinine menggabungkan kuasa unik untuk merangsang bahan aktif tumbuhan untuk rambut yang lebih padat dan kuat. Kina, Kafein dan Edelweiss Organik untuk tindakan tiga kali ganda pada keguguran rambut kronik: mengaktifkan ketumpatan, merangsang pertumbuhan dan memberi rintangan.



Select Argan Oil Healing Treatment Hair Serum


serum rambut terbaik di Watson


Serum rambut di Watson untuk rambut keriting & rosak yang berkhasiat dan bebas residu boleh digunakan sebagai alat perapi dan penggaya rambut.

  • Ia bercampur sempurna dengan produk lain dan juga mempercepatkan masa pengeringan.
  • Rawatan ini untuk membaiki rambut dengan kehilangan protein untuk kekuatan; asid lemak, minyak omega-3 dan vitamin untuk bersinar, dan antioksidan untuk perlindungan
  • la menverap dengan serta-merta mengisi jurang dalam rambut yang dihasilkan oleh haba, penggayaan dan kerosakan persekitaran.



L'Occitane Volume & Strength Scalp Serum


serum rambut terbaik di Watson


Dirumus tanpa silikon, serum penguat rambut ini mempunyai kesan merangsang apabila diurut pada kulit kepala, dan meninggalkan rambut halus dan rapuh berasa lebih tahan. Serum rambut terbaik ini bertindak pada akar, untuk rambut yang lebih kuat, lebih tebal, bertenaga serta-merta selepas digunakan, dan tidak membebankan rambut. Membantu melebatkan, menguatkan rambut dan mengehadkan kegugurannya. Diperkaya dengan 5 minyak pati tonifying.



Kundal Macadamia Ultra Hair Serum


serum rambut terbaik di Watson


Tingkatkan rutin penjagaan rambut anda dengan Kundal Ultra Hair Serum - penyelesaian tulen dan sangat pekat untuk rambut yang lebih sihat dan bersinar. Ia mengandungi 15 bahan minyak berbeza yang diperoleh secara semula jadi untuk surai yang dicergaskan semula.

  • Bebas daripada bahan berbahaya: Mengutamakan kesihatan rambut anda, formula bebas daripada paraben, silikon dan MIT/CMIT.
  • Teknologi pengadunan minyak: Teknologi campuran minyak proprietari Kundal meningkatkan penyerapan sambil meminimumkan kelekitan, memastikan penggunaan yang selesa dan berkesan.
  • Tulen dan sangat pekat: Serum rambut ini tulen dan sangat pekat, dibuat tanpa setitik air atau alkohol, memberikan rambut anda khasiat yang sepatutnya.
  • Bahan mikro dan sangat pekat: Ramuan berkhasiat mikro dan sangat pekat melindungi rambut anda, membekalkan nutrisi penting, dan menyelitkan keanjalan dan kilauan ke dalam setiap helai.
  • Ekstrak Biji Macadamia Ternifolia: Dengan 10,000 ppm Ekstrak Biji Macadamia Ternifolia yang mengagumkan, serum rambut ini menyediakan rambut anda dengan penjagaan dan perlindungan terbaik.



Safi Shayla Hair Serum Soft & Smooth


serum rambut terbaik di Watson


Safi Shayla Serum Rambut Soft & Smooth baru kini dengan Teknologi Biotik Kulit Kepala Hijab Terobosan, 7 Kompleks Habbatus Sauda dan Minyak Zaitun Tulen & Vitamin E untuk membaiki dan menambah kelembapan secara berkesan pada struktur dalaman batang rambut dan untuk melembutkan rambut yang kering dan rosak. Dapatkan rambut hijab yang lembut & licin dengan kilauan yang sihat. Wangian tahan lama sehingga 72 jam.
Terbaru Lebih lama