7 Serum Rambut Terbaik Di Watson Untuk Semua Jenis Rambut

serum rambut terbaik di Watson

Serum rambut adalah lebih kepada produk penggayaan, yang boleh digunakan untuk menambah rambut bersinar dan licin. Serum juga mempunyai kualiti yang memantulkan cahaya, yang menjadikan helaian kelihatan lebih berkilat, licin dan kelihatan lebih sihat. Ia juga boleh memastikan rambut anda sihat dengan melindungi daripada kerosakan.

Serum rambut boleh memberi manfaat kepada rambut anda dalam beberapa cara yang berbeza. Bergantung pada jenis serum yang anda gunakan, ia boleh membantu menambah kilauan, mengurangkan keriting dan meningkatkan tekstur semula jadi anda. Di bawah adalah 7 serum rambut terbaik di Watson untuk semua jenis rambut.

{tocify} $title={Isi Kandungan}



1. Safi Shayla Hair Serum Hair Fall Control


serum rambut terbaik di Watson


Serum rambut ini diformulasi dengan Teknologi Biotik Kulit Kepala Hijab Terobosan, 7 Kompleks Habbatus Sauda, Minyak Argan dan Vitamin E untuk memberikan kelembapan pada struktur rambut serta membaiki rambut yang kering dan rosak. Serum rambut ini sesuai untuk rambut berminyak.

Safi Shayla Hair Fall and Oil Control Hair Serum menguatkan struktur rambut untuk membaiki rambut rapuh yang lemah. Ia mengurangkan hujung bercabang daripada rambut yang rosak dan menjadikan rambut lembut, licin dan ringan tanpa rasa berminyak. Rambut berbau harum sehingga 72 jam.



2. Good Virtues Co Multiple Repair Hair Serum


serum rambut terbaik di Watson


Mutiple Repair Hair Serum kami membantu dalam pelbagai cara untuk memulihkan kilauan dan kelembutan rambut. Ia menyuburkan dengan Minyak Habbatus Sauda Organik dan Vitamin E, membantu menutup rambut bercabang dan menjinakkan rambut keriting yang tidak terurus untuk kelicinan segera, dan kelembutan.

Serum ini diselitkan dengan kebaikan penulenan Minyak Habbatus Sauda Organik yang diiktiraf kerana kaya, nutrien semula jadi, mineral dan antioksidan yang membaiki, memulihkan dan meremajakan. Ia juga bebas daripada Minyak Mineral, SLES, ALES, Paraben, pewarna sintetik, dan tidak diuji pada haiwan.



3. Dove Nourishing Oil Care Dry Hair Serum


serum rambut terbaik di Watson

Beberapa titisan Dove Nourishing Oil Care Nutri-Oil Serum memberikan anda rambut yang kelihatan sihat dan berkilat yang anda idamkan. Formula tidak berminyak berfungsi selaras dengan rambut anda, melicinkan setiap helai untuk menambah kilauan dan meningkatkan kebolehurusan.

Diperkaya dengan lipid pelembap yang terdapat secara semula jadi dalam rambut, ia menembusi setiap helai sambil menjaga permukaannya, menjadikan rambut anda berkhasiat dan cantik. Ia juga diselitkan dengan buah-buahan segar dan wangian bunga-bungaan.



4. L'Oréal Paris Elseve Extraordinary Oil Gold


serum rambut terbaik di Watson


Campuran mewah 6 minyak bunga L’Oréal memberikan khasiat untuk rambut yang luar biasa, meninggalkan anda dengan rambut licin dan berkilat dengan kemasan tidak berminyak. Transformasikan rambut anda dengan Extraordinary Oil Serum untuk rambut 4x lebih bersinar dan kurang keriting. Serum rambut ini menjadikan rambut anda licin dan berkilat dengan kemasan yang tidak berminyak.



5. Watsons Halal Repairing Hair Serum


serum rambut terbaik di Watson


Watsons Halal Repairing Hair Serum menggalakkan rambut dan kulit kepala yang sihat dengan benih keberkatan - habbatus Sauda Hair Range. Serum ini juga kaya dengan Vitamin, Mineral & Asid Lemak Omega 3 yang membantu menyuburkan, mencergaskan dan membaiki rambut dan kulit kepala anda.



6. Klorane Quinine Serum Anti Hair Fall


serum rambut terbaik di Watson


Serum anti-rambut gugur Quinine menggabungkan kuasa unik untuk merangsang bahan aktif tumbuhan untuk rambut yang lebih padat dan kuat. Kina, Kafein dan Edelweiss Organik untuk tindakan tiga kali ganda pada keguguran rambut kronik: mengaktifkan ketumpatan, merangsang pertumbuhan dan memberi rintangan.



7. Daeng Gi Meo Ri Vitalizing Hair Serum


serum rambut terbaik di Watson


Nutrition Oil Serum memberi Pemakanan dan keanjalan kepada rambut yang rosak teruk seperti rambut patah atau terbelah. Oleh kerana bahan sutera melindungi rambut daripada haba dan membekalkan nutrisi, rambut yang rosak menjadi sihat dan berseri.

Air Acorus Calamus Rhizome dan ekstrak kumpulan yang ditapai berkesan dalam penjagaan rambut menyuburkan rambut yang lemah secara intensif. Memandangkan minyak sayuran disertakan, ia membantu memulihkan rambut yang rosak dan memberikan keanjalan dan kecergasan pada rambut.
Terbaru Lebih lama