10 Eye Cream Terbaik Di Watson Untuk Menghilangkan Eyebag

Eye cream terbaik di Watson

Eye cream ialah moisturizer yang disasarkan untuk menghidratkan kawasan mata dan mengurangkan penampilan garis-garis halus dan kedutan. Cari eye cream terbaik di Watson yang mengandungi bahan seperti asid hyaluronik dan ceramide untuk penghidratan dan mengurangkan kedutan. Juga, pastikan anda menggunakan eye cream terbaik setiap hari untuk kesan yang optimum.

Eye cream terbaik di Watson boleh meremajakan kulit dan memberikannya cahaya muda, ton kulit yang sekata, mengurangkan penampilan eyebag dan bengkak, menyediakan kulit untuk solekan dan menguatkan serta melindungi kawasan bawah mata. Di bawah adalah 10 eye cream terbaik di Watson untuk menghilangkan eyebag.

{tocify} $title={Isi Kandungan}



L'Oreal Paris Revitalift Laser X3 Eye Cream


Eye cream terbaik di Watson


Serta-merta kulit dilindungi daripada tanda-tanda penuaan kekal seperti bintik-bintik coklat, gelap, kehilangan keanjalan dan ketegasan, peningkatan kedutan. Eye cream terbaik di Watson ini menjadikan kulit terhidrat, lebih anjal dan lebih berseri. Ia juga memberikan perlindungan daripada penuaan dan melindungi daripada radikal bebas.



Olay Regenerist Retinol 24 Night Eye Cream


Eye cream terbaik di Watson


Olay Regenerist Retinol 24 Night Eye Cream meresap jauh ke dalam permukaan kulit halus di sekeliling mata anda. Sapukan setiap malam pada kulit di sekeliling mata untuk penghidratan 24 jam. Eye cream di Watson yang bebas pewangi dan bebas pewarna serta sesuai untuk kegunaan harian, tanpa mengeringkan kulit.

Retinol 24 Eye Cream jelas menganjalkan, mencerahkan, menyekatakan tona kulit dan mengurangkan penampilan garis halus, kedutan dan eyebag. Ia mempunyai rasa yang ringan, selembut sutera dan menyerap dengan cepat, masuk jauh ke dalam permukaan kulit supaya anda kelihatan lebih muda dan berseri.



L'Oreal Paris Revitalift HA Eye Cream For Face


Eye cream terbaik di Watson


Krim mata terbaik untuk menghilangkan eyebag yang diperkaya dengan kepekatan 5x Hyaluronic Acid digabungkan dengan Pro-Xylane yang kuat yang menghalang tanda-tanda awal penuaan. Eye cream pelbagai kegunaan ini melawan garis halus yang muncul di bawah mata, pada garis senyuman dan dahi.

Dengan teknologi termaju dan bahan-bahan mujarab dari makmal L'oreal Paris, L'oreal Paris Revitalift Hyaluronic Acid Eye Cream For Face dirumus untuk melindungi kulit yang paling halus dan memberikan penghidratan yang sengit. Micro dan Macro Hyaluronic Acid menembusi kulit halus untuk mengurangkan garis-garis halus dan kedutan.



Some By Mi Retinol Intense Advanced Triple Action Eye Cream


Eye cream terbaik di Watson


Pelembap anti-penuaan yang direka khas untuk kawasan mata membantu memperbaiki lingkaran hitam dan garis-garis halus. Produk ini mengandungi Niacinamide untuk kesan pencerahan kulit dan Hyaluronate Acid, Panthenol & Trehalose untuk penghidratan yang sengit. Krim mata malam serba guna untuk hampir semua tujuan. Penjagaan anti-penuaan menyeluruh yang boleh digunakan pada mana-mana bahagian kulit yang longgar dan kendur seperti mata, dahi, bibir dan leher.

Retinol adalah bahan menakjubkan yang menormalkan sel kulit dan memulihkan kulit tua kepada keadaan sebelumnya. Dalam proses pusing ganti kulit, ia menyelesaikan banyak masalah kulit seperti meningkatkan keanjalan dan kedutan liang, tekstur kulit licin, dll.



Collagen By Watsons White Regeneration Radiant Eye Gel


Eye cream terbaik di Watson


White Regeneration dirumus dengan Aura Glow Complex yang berfungsi melambatkan pigmentasi kulit, menawarkan kulit penyelesaian pemutihan bulat. Kulit anda tidak akan kelihatan lebih bercahaya dan jernih, dengan penghidratan dan ton kulit yang lebih cerah. Eye cream terbaik di Watson ini sesuai untuk tona kulit tidak sekata, kusam dan tompok gelap.



Safi Youth Gold Eye Contour Cream


Eye cream terbaik di Watson


Eye cream terbaik di Watson yang bertenaga dan ringan yang meresap jauh ke dalam lapisan kulit untuk menggebukan semula kulit, mengurangkan penampilan garis-garis halus, lingkaran hitam dan tanda-tanda keletihan yang boleh dilihat untuk mata yang berkontur, berseri dan berehat dengan baik.

Teknologi Golden C-Lift di dalam eye cream ini menggabungkan bahan penentang usia yang maju dan berkuasa, mengangkat bahan Golden C dan Nano Gold 24K yang memberikan penembusan yang dipertingkatkan lebih dalam ke dalam lapisan kulit untuk membaiki mikro, menyerikan dan menaikkan kulit yang menua, memastikannya kekal muda, tegang dan terangkat.



Nutox Youth Restoring Eye Refiner


Eye cream terbaik di Watson


Kawasan bawah mata adalah salah satu kawasan yang paling sensitif terutamanya bagi mereka yang terdedah kepada kerengsaan. Nutox Youth Restoring Eye Refiner mengikis ketidaksempurnaan dan secara dramatik mengurangkan lingkaran hitam dan garis-garis halus, sambil membantu kulit di sekitar kawasan bawah mata untuk bangkit semula kepada keremajaan.



Nivea Luminous630 Anti Dark-Spot Eye Treatment


Eye cream terbaik di Watson


Eye cream pertama Nivea yang berkesan merawat 3 punca utama eyebag. Diformulasi dengan Luminous630 yang dipatenkan mengimbangi ketidakteraturan pigmentasi untuk mengurangkan lingkaran hitam di sekeliling mata dengan jelas. Hasil dapat dilihat dalam 4 minggu.

Krim mata terbaik di Watson ini mengandungi Asid Hyaluronik yang melembapkan kulit untuk mengurangkan garis halus dan kedutan. Untuk kontur mata yang cerah dan kelihatan muda. Ia juga mengandungi Kafein yang memberi tenaga menghilangkan mata yang letih untuk mengurangkan eyebag.



Olay Ultimate Eye Cream


Eye cream terbaik di Watson


Lawan eyebag, kedutan dan mata sembap dalam sekelip mata dengan Olay Eyes Ultimate Eye Perfecting Cream. Decircler, DeWrinkler & DePuffer 3-dalam-1 ini serta-merta mengurangkan penampilan garis-garis halus dan kedutan. Dilengkapi dengan peptida dan vitamin, ia memperbaharui permukaan kulit dari semasa ke semasa dan mengurangkan bengkak dengan mengurut pada kulit.

Diformulasikan dengan teknologi pembetulan warna Olay, ia bertindak sebagai sentuhan concealer yang sepadan dengan semua warna kulit. Formula berkuasa menghidrat untuk melicinkan dan mencerahkan kawasan mata. Berikan mata anda rangsangan kecantikan dan kelembapan dengan Ultimate Eye Cream untuk kedutan, mata bengkak dan lingkaran hitam.



Neutrogena Rapid Wrinkle Repair Eye Cream


Eye cream terbaik di Watson


Neutrogena Rapid Wrinkle Repair Retinol Eye Cream terbukti dapat mengurangkan tanda-tanda penuaan kulit yang boleh dilihat. Eye cream ini meremajakan dan menyuburkan kulit di sekeliling mata sambil memudarkan garis halus dan kedutan. Ia mengandungi Retinol Tulen (Vitamin A) untuk memperbaharui rupa kulit secara berterusan, membantu melicinkan kedutan dengan cepat dan mengurangkan rupa bintik-bintik gelap.
Terbaru Lebih lama