10 Serum Untuk Kulit Berminyak Dan Berjerawat Di Watson

Serum untuk kulit berminyak dan berjerawat di Watson

Kulit yang terlalu berminyak akan menghasilkan sebum di kulit muka. Ia adalah normal dan semulajadi tetapi jika terlalu banyak sebum akan menyebabkan kulit muka terdedah kepada jerawat. Di bawah adalah senarai 10 serum untuk kulit berminyak dan berjerawat di Watson yang akan membantu meningkatkan rutin penjagaan kulit anda.

Serum yang mengandungi asid hyaluronik menghidratkan tetapi bagus untuk kulit berminyak kerana ia meninggalkan sisa emolien yang minimum. Elakkan serum yang berat, berasaskan minyak, atau mengandungi banyak minyak biji botani. Serum yang mengandungi AHA boleh membantu untuk kulit berminyak dan berjerawat tetapi AHA boleh menyebabkan sunburn, jadi gunakan sunscreen semasa menggunakan serum.

{tocify} $title={Isi Kandungan}



Bio-Essence Bio-Energy Snail Secretion Repair Serum


Serum untuk kulit berminyak dan berjerawat di Watson


Serum untuk kulit berjerawat ini meningkatkan nutrien dan penyerapan lembapan serta menambah kolagen supaya kulit kekal sihat dan cantik. Ia mampu meningkatkan kecergasan kulit dan menghilangkan jerawat yang baru tumbuh dalam beberapa hari sahaja.

Ia juga melambatkan penuaan kulit dan membaiki parut supaya wajah anda kelihatan lebih muda. Serum ini akan menghilangkan tanda jerawat, menenangkan kulit dan melindungi kulit daripada bahan pencemar berbahaya dan meningkatkan keupayaan regenerasi kulit, mendedahkan kulit licin dan anjal.



La Roche-Posay Effaclar Serum


Serum untuk kulit berminyak dan berjerawat di Watson


Serum EFFACLAR ialah pekat asid pengelupasan digabungkan dengan niacinamide yang menenangkan, yang menyasarkan bintik hitam, jerawat, tanda dan pori-pori yang kelihatan. Formula tanpa bilas ini menjadikan kulit halus dan bersih. Kemasan tidak berminyak serta disesuaikan secara khusus dan diterima dengan baik untuk kulit berjerawat.

Effaclar Serum ialah Serum Penumbunan Semula Kulit Ultra-Pekat pertama untuk kulit berjerawat dewasa dan kesan serta parut yang berterusan. Keseimbangan sempurna antara tindakan mengelupas dan menenangkan, serum membuka pori-pori dan menghilangkan kesan parut.



Cosmoderm Tea Tree Oil Refining Oil Control Serum


Serum untuk kulit berminyak dan berjerawat di Watson


Serum kawalan minyak penapisan yang membantu mengawal rembesan sebum yang berlebihan dan membantu mengimbangi warna kulit. Ia menggalakkan pengelupasan kulit dengan membuang sel mati yang berlebihan dari permukaan kulit untuk mengelakkan pori tersumbat.

Serum di Watson ini mengandungi AHA yang boleh meningkatkan sensitiviti kulit kepada matahari. Syorkan pakai sunblock bila pakai serum pada siang hari. Minyak Pokok Teh - Antibakteria semulajadi yang terbukti dengan sifat menenangkan untuk mengurangkan jerawat dan bintik-bintik jerawat.



Naruko Tea Tree Blemish Clear & Brightening Serum


Serum untuk kulit berminyak dan berjerawat di Watson


Serum 4-dalam-satu untuk kulit berminyak dan berjeragat yang mengandungi 1% Asid Salisilik. Kelebihan serum ini adalah pembersih jerawat, membantu menghilangkan kilauan, mengecilkan liang roma, mengurangkan jeragat dan menghilangkan jerawat, serta menjadikan kulit sempurna dan tegang.

Serum ini menyasarkan bintik hitam dan cela sambil mengekalkan kulit terhidrat dengan hyaluronic acid. Ia juga menyingkirkan kulit mati untuk memberi laluan kepada sel-sel baru dan kulit kelihatan lebih cerah. Ini adalah serum yang sangat sesuai dengan kulit berminyak dan berjerawat.



Nanowhite Spot Correction Advance Serum


Serum untuk kulit berminyak dan berjerawat di Watson


Serum untuk kulit berminyak di Watson yang ringan dan cepat menyerap ini mengandungi Niacinamide untuk mencerahkan bintik-bintik gelap dan parut jerawat dengan berkesan sambil memperbaiki tekstur kulit. Arbutin mencerahkan untuk memberikan kulit kusam pandangan yang lebih berseri.

Teknologi Nano Encapsulating menyampaikan agen pencerahan kulit ini jauh ke dalam kulit anda dan melepaskannya apabila kulit anda amat memerlukannya. Ia juga berkebolehan untuk membetulkan tona kulit yang tidak sekata dan menghaluskan pori-pori.



Eucerin ProAcne Poreless Solution Pore Minmizer Serum


Serum untuk kulit berminyak dan berjerawat di Watson


Eucerin Poreless Solution Serum ini bertujuan untuk mereka yang mempunyai pori-pori besar terutama bagi mereka yang mempunyai kulit berminyak. Kurangkan tekstur kulit yang tidak sekata dan pori-pori besar serta dapatkan kulit yang lebih tegang dan licin dengan Eucerin Poreless Solution Serum.

Produk inovatif ini mengandungi bahan aktif seperti Glycolic Acid yang mengelupas kulit dengan lembut tanpa menipiskannya, menghilangkan penyumbatan dan mengetatkan liang-liang, bersama-sama dengan Asid Laktik yang membantu mengimbangi semula, memulihkan kelembapan dan menenangkan kulit yang lemah akibat jerawat.



Nivea Luminous630 SpotClear Intensive Treatment Serum


Serum untuk kulit berminyak dan berjerawat di Watson


Nivea Luminous630 SpotClear Serum adalah keberkesanan tertinggi Nivea dalam membersihkan bintik gelap yang dalam. Luminous630 SpotClear yang inovatif membersihkan 10 tahun bintik gelap dalam dan juga membantu menghalang pembentukan yang baharu.

Formulanya berkesan, namun selamat untuk kulit yang bersih, sekata & bercahaya. Freshly Activated Booster ini menggunakan teknologi double chamber yang memelihara kesegaran bahan aktif, yang terus diaktifkan apabila 2 formula diadun pada kulit.



Some By Mi AHA.BHA.PHA 30 Days Miracle Serum


Serum untuk kulit berminyak dan berjerawat di Watson


SOME BY MI AHA BHA PHA 30 Days Miracle Serum adalah pilihan terbaik untuk anda. Ia adalah serum muka yang berkesan yang membantu menenangkan kulit dengan ekstrak Centella Asiatica dan air pokok teh. Serum ini sesuai digunakan untuk semua jenis kulit dan muka berjerawat.

Ia juga dirumus dengan komponen AHA, BHA, dan PHA untuk mendedahkan kulit yang lebih sihat dengan mencairkan sel kulit mati daripada kulit. Ekstrak Centella Asiatica dan air pokok teh untuk menenangkan kulit dan mengurangkan risiko kerengsaan kulit sementara komponen AHA, BHA, dan PHA untuk membuang sel kulit mati untuk kulit yang lebih sihat.



Safi Perfect White Dark Spot Corrective Serum


Serum untuk kulit berminyak dan berjerawat di Watson


Serum berasaskan air yang berkhasiat dengan Vitamin C yang berkuasa, antioksidan resveratrol yang memberikan pencerahan yang sengit untuk merawat bintik-bintik gelap dan parut jerawat yang degil untuk tona kulit yang berseri, bersih dan sekata. Kakadu Plum adalah sumber terkaya kandungan Vit C 100x lebih daripada sebiji oren untuk kulit berseri yang sihat bercahaya.

Teknologi Ultra White mengintegrasikan bahan aktif pelbagai fungsi Nano BioWhite & Kakadu Plum untuk mempercepatkan pencerahan dan kecerahan kulit. Nano Biowhite menembus jauh ke dalam lapisan basal kulit untuk mengurangkan penampilan bintik-bintik gelap untuk kulit yang tona sekata dan cerah.



Garnier Bright Complete Dark Spot Serum


Serum untuk kulit berminyak dan berjerawat di Watson


Bosan dengan kulit kusam, pigmentasi, dan bintik hitam? Beri nafas baharu ke dalam kulit anda dan dapatkan kulit wajah yang cerah dan tanpa noda dengan Serum Vitamin C Lengkap Garnier Bright yang baharu, formula pengurangan tompok Garnier yang paling pekat.

Serum Vitamin C ini adalah serum muka yang kaya dengan anti-oksidan yang mencerahkan kulit anda dari penggunaan pertama dan mengurangkan bintik-bintik hitam dan tanda jerawat dalam masa 3 hari sahaja. Alami hasil yang cepat dan nyata dengan Garnier Bright Complete Serum.
Terbaru Lebih lama