10 Set Skincare Terbaik Di Watson Untuk Semua Jenis Kulit

Set skincare terbaik di Watson

Set skincare terbaik di Watson selalunya dijual pada harga yang lebih murah daripada membeli setiap produk satu per satu. Jadi anda dapat berjimat dan menggunakan semua skincare yang diperlukan. Set skincare juga membantu mengatasi masalah kulit dengan mudah dan cekap kerana ia datang dengan produk yang lengkap untuk mengatasi masalah tertentu.

Anda hanya perlu pastikan bahawa set skincare terbaik yang anda ingin beli sesuai dengan jenis kulit dan padan dengan masalah kulit muka. Untuk membantu anda, senarai di bawah adalah 10 set skincare terbaik di Watson untuk semua jenis kulit. Semua set skincare dibawah boleh didapati di Watson, Shopee & Lazada.

{tocify} $title={Isi Kandungan}



Hada Labo Hydrating Rich Set


Set skincare terbaik di Watson


Hada Labo Hydrating Set adalah gabungan sempurna untuk kulit yang sangat lembap, sesuai untuk jenis kulit normal dan kering. Ia didatangkan dengan Hydrating Fash Wash, Hydrating Lotion dan Hydrating Light Cream.

Hada Labo Hydrating Face Wash


  • Membantu memulihkan dan mengekalkan kelembapan semula jadi kulit, menjadikannya licin seperti sutera.
  • Membersih dengan lembut menjadikan kulit selesa terhidrat dan segar.
  • pH kulit seimbang.
  • Kerengsaan yang rendah.
  • Bebas pewangi, minyak mineral, alkohol & pewarna.

Hada Labo Hydrating Lotion


  • Menggabungkan 4 jenis Asid Hyaluronik untuk menghidrat kulit secara mendalam dan membantu mengekalkan keseimbangan kelembapan optimumnya.
  • Membantu memperbaiki kulit yang dehidrasi.
  • Tekstur yang kaya. Sesuai untuk kulit kering/normal.
  • pH kulit seimbang. Kerengsaan yang rendah.
  • Bebas pewangi, minyak mineral, alkohol dan pewarna.

Hada Labo Hydrating Light Cream


  • Tekstur krim ringan yang menyegarkan yang memberikan kulit kelembutan serta-merta dan keselesaan tidak berminyak.
  • PH kulit seimbang, kerengsaan rendah.
  • Bebas alkohol, pewangi, pewarna dan minyak mineral.
  • Menghalang kehilangan lembapan sambil meningkatkan tahap penghidratan kulit.



Eucerin ProACNE Regimen Set


Set skincare terbaik di Watson


Eucerin ProACNE Regimen Set adalah set skincare yang dikhaskan untuk kulit berjerawat. Set skincare terbaik ini terdiri daripada Pro Acne Solution Acne & Make Up Cleansing Water, Pro Acne Solution Cleansing Gel, Pro Acne Solution A.I Matt Fluid.

ProACNE Solution Acne & Make Up Cleansing Water


Eucerin ProACNE Solution Acne & Make-up Cleansing Water ialah penyelesaian yang menyegarkan: penanggal solekan, pembersih dan toner yang berkesan namun lebih lembut. Tanpa alkohol, ia dengan lembut tetapi berkesan menanggalkan semua solekan mata dan muka yang larut air tanpa merengsakan atau mengganggu penghalang kelembapan semula jadi kulit. 

ProACNE Solution Cleansing Gel


Eucerin ProACNE Solution Cleansing Gel ialah pencuci muka harian bukan komedogenik untuk kulit berjerawat. Dengan 6% Ampho-Tensides, ia membersihkan kulit dengan lembut tetapi berkesan menanggalkan kotoran, solekan dan sebarang sebum yang berlebihan. Terima kasih kepada sifat antibakterianya, gel ini menghilangkan bakteria kulit dan menghalang pertumbuhan bakteria.

ProACNE Solution A.I Matt Fluid


Eucerin ProACNE Solution A.I Matt Fluid yang inovatif berkesan mengatasi jerawat dan bintik hitam serta membantu mengawal kulit berjeragat dan berjerawat dalam jangka masa panjang. Ia memberikan kesan anti-kilat 8j dan berfungsi melawan cela dan sebum berlebihan, sekali gus membantu mengawal semula kulit yang menuntut dan mudah berjerawat.



Some By Mi AHA-BHA-PHA 30 Days Miracle Acne Set


Set skincare terbaik di Watson


SOME BY MI AHA-BHA-PHA 30 Days Miracle Acne Set telah terbukti dapat melawan masalah berkaitan jerawat dengan rutin penjagaan kulit Korea 4 langkah yang ringkas dan mudah. Terutamanya memberi tumpuan kepada masalah kulit seperti jerawat, bintik hitam, bintik-bintik & liang tersumbat. Set skincare ini mengandungi Miracle Toner, Miracle Serum, Miracle Acne Clear Foam dan Miracle Cream.

AHA-BHA-PHA 30 Days Miracle Acne Clear Foam


Buih pembersih mengandungi AHA, BHA, dan PHA dengan campuran proprietari bahan penenang kulit untuk kulit yang bersih dan sihat. Tidak seperti scrub muka yang lain, buih ini boleh mengelupas dengan cara yang sangat lembut dan tidak merengsakan kulit anda.

Ia membantu mengurangkan kemerahan dan parut jerawat. Kulit anda akan menjadi segar selepas membersihkan muka anda. Ia adalah pencuci muka yang baik untuk kulit berjerawat.

AHA-BHA-PHA 30 Days Miracle Toner


Manfaat toner ajaib adalah untuk menenangkan kulit anda yang teriritasi sambil menanggalkan sel kulit mati dengan lembut. Ia adalah tona ringan yang menyerap ke dalam kulit anda dengan cepat dan membantu menyekatakan tona kulit anda. Ia menjadikan kulit anda cerah dan bersih.

AHA-BHA-PHA 30 Days Miracle Cream


Krim Miracle bukan sahaja boleh melindungi dan melembapkan kulit, tetapi juga menguatkan penghalang kulit anda dengan 4-Cica Care. Ia boleh melindungi kulit bermasalah daripada kerengsaan.

Selain itu, teksturnya ringan yang boleh digunakan pada waktu musim panas tanpa rasa terlalu berminyak atau kering. Ia boleh meresap lebih jauh ke dalam kulit anda dengan mudah. Sapukan jumlah krim yang sederhana pada seluruh muka untuk melembapkan muka anda dua kali sehari.

AHA-BHA-PHA 30 Days Miracle Serum


Serum ini mengandungi 10,000ppm air daun pokok teh dan 14.5% ekstrak centella yang membantu menenangkan, melembapkan dan mengecilkan liang roma. Ia adalah serum pokok teh yang sangat pekat yang menanggalkan sel kulit mati yang degil dan menenangkan kulit yang teriritasi dan rosak.

Serum ini juga menawarkan penjagaan lembapan minyak yang mengoptimumkan nisbah air & minyak serta mengekalkan kelembapan di dalam kulit. Perlu diingat bahawa anda mesti menggoncang botol untuk mencampurkan minyak dan serum sebelum digunakan.



Bio-Essence Bio Gold 24K Set


Set skincare terbaik di Watson


Bio Energy Complex ialah formula unik yang mengubah keupayaan kulit untuk membaiki, memperbaharui dan menambah semula dirinya. Dengan meningkatkan pengambilan oksigen, ia membantu kulit bernafas, menukar sel daripada tidak aktif kepada keadaan bertenaga. Set skincare ini mengandungi Bio-Gold Gold Water & Day and Night Cream.

Bio-Gold Gold Water


  • Meningkatkan keupayaan kulit untuk membaiki, memperbaharui dan menambah semula dirinya.
  • Melambatkan tanda-tanda awal penuaan untuk kulit yang muda dan sihat berseri.
  • Membantu melawan sinaran dan sinaran UV yang berbahaya, sekali gus mengelakkan kekeringan kulit dan mengekalkan kulit yang anjal.
  • Molekul 24K Bio-Gold aktif meningkatkan peredaran mikro di bawah kulit dan memberikan khasiat yang mencukupi kepada kulit.
  • Kulit menjadi lembap, lembut dan licin dengan sinaran semula jadi.

Day and Night Cream


  • Mudah diserap ke dalam kulit untuk meningkatkan keanjalan kulit.
  • Kuasa antioksidan yang tinggi, 24K Bio-Gold melawan radikal bebas untuk memerangi penuaan pramatang.
  • Membantu menentang & mengurangkan garis halus dan kedutan pada muka dan leher.
  • Merangsang pembaharuan kulit untuk memulihkan kulit yang kelihatan lebih muda Menyuburkan dan melembapkan muka dan leher secara intensif untuk mengelakkan kekeringan dan garis-garis.



Nutox Youth Restoring Anti-Ageing Set


Set skincare terbaik di Watson


Nutox Youth Restoring iaitu satu penyelesaian revolusi bagi memenuhi keperluan anti-penuaan dan kulit sensitif. Produk ini memberikan fokus kepada dua jenis masalah kulit serta diperkayakan dengan tiga teknologi anti-penuaan. Set skincare ini terdiri daripada Youth Restoring Cleansing Gel, Youth Restoring Treatment Lotion, Youth Restoring Advanced Serum Concentrate & Youth Restoring Moisture Emulsion.

Youth Restoring Cleansing Gel


Alami ketenangan serta-merta daripada Nutox Youth Restoring Cleansing Gel, pH seimbang untuk menghilangkan semua kekotoran secara halus tanpa menghilangkan kelembapan semula jadi kulit dan memburukkan garis penuaan. Mengandungi ekstrak botani untuk melembutkan kulit daripada ketegangan, menjadikan kulit segar dan dicetak untuk menerima faedah daripada rejim penjagaan kulit Nutox.

Youth Restoring Treatment Lotion


Lebih daripada losyen semata-mata, kuasa menenangkan Nutox Youth Restoring Treatment Lotion adalah langkah kecantikan yang sangat diperlukan untuk kulit sensitif yang rapuh. Ia mencipta halangan pelindung yang membantu menguatkan fungsi penghalang kulit untuk mendedahkan kulit lembut dan muda dengan selesa.

Youth Restoring Advanced Serum Concentrate


Apabila anda mempunyai kulit sensitif, pilih serum yang cukup halus untuk menyokong keperluan anda. Tekstur ringan Nutox Youth Restoring Advanced Serum Concentrate padat dengan bahan penentang usia yang meresap dalam untuk membaiki struktur kulit dan untuk mempercepatkan penghasilan kolagen dan elastin. Kulit menjadi lebih lembut, licin dan lebih muda selepas digunakan.

Youth Restoring Moisture Emulsion


Nutox Youth Restoring Moisture Emulsion yang ringan memberikan kelembapan sepanjang hari dan menghaluskan tekstur kulit untuk mengurangkan garis halus yang kelihatan. Pelembap halus seperti sutera ini mengandungi penapis UV organik terkapsul untuk memperbaiki penampilan kulit yang rosak UV. Ia lembut, walaupun pada kulit yang biasanya sensitif terhadap sunscreen kimia.



Dr. Dermis Hydration Set


Set skincare terbaik di Watson


Sains dermatologi revolusioner yang dibangunkan untuk menguatkan penghalang kulit, Derma-Mimic Complex berfungsi seperti lipid kulit semula jadi yang berkesan membaiki kulit yang rosak akibat kerosakan penghalang kulit.

Ia mengaktifkan saluran air Aquaporin untuk penghidratan intensif dan seterusnya meningkatkan Faktor Pelembap Semulajadi (NMF), mengunci molekul air untuk kulit yang sihat. Set skincare terbaik di Watson ini mengandungi Amino Gentle Cleanser, Cera-Essential Liquid, Double Power Vitamin Concentrate & Cera Repair Cream.

Amino Gentle Cleanser


  • Diformulasikan dengan Derma Mimic Complex, ia secara berkesan menguatkan penghalang kulit dan mengunci kelembapan, mengekalkan kulit yang sihat dan terhidrat.
  • Diperkaya dengan Asid Amino, surfaktan pembersih pH seimbang ultra lembut yang membersihkan tanpa menanggalkan minyak pelindung semula jadi kulit.
  • Mengandungi Gliserin yang membantu mengekalkan kelembapan kulit.
  • Bebas daripada pewarna, pewangi dan paraben.

Cera-Essential Liquid


  • Terbukti secara klinikal dapat mengurangkan kekasaran kulit sebanyak 25.9%.
  • Memperbaiki tekstur kulit dengan mengurangkan garis halus kulit.
  • Meningkatkan fungsi penghalang kulit.

Double Power Vitamin Concentrate


  • Terbukti secara klinikal dapat mengurangkan kulit menggelupas dan kekasaran kulit.
  • Diselit dengan Asid Hyaluronik dan Sodium Hyaluronate yang berkesan mengunci kelembapan, seterusnya menguatkan penghalang kulit.
  • Mengencangkan kulit dengan berkesan dan meredakan kerengsaan kulit.
  • Terbukti secara klinikal dapat membaiki kulit yang rosak.

Cera Repair Cream


  • Menyokong pembezaan sel dan sintesis ceramide dalam kulit. Terbukti secara klinikal dapat mengurangkan kekasaran kulit dan memperbaiki tekstur kulit.
  • Mengandungi Derma Mimic Complex, formula ini terbukti secara klinikal dapat memperbaiki Penghalang kulit sebanyak 34% Membaiki kulit yang rosak sebanyak 58%.
  • Dengan sifat menenangkan yang sangat baik Melegakan kulit yang merengsa dan rosak sebanyak 90% Lembut dan menenangkan pada kulit sensitif kering.



Eucerin UltraWHITE Spotless Regimen Set


Set skincare terbaik di Watson


Eucerin UltraWHITE mempunyai 10X lebih berkesan dalam memerangi bintik-bintik gelap dan garis-garis halus untuk kulit cerah dan berseri dalam 2 minggu tanpa laser. Set skincare ini terdiri daripada UltraWHITE Spotless Day Fluid, UltraWHITE Spotless Night Fluid & Whitening Gentle Cleansing Foam.

UltraWHITE Spotless Day Fluid


  • Mengurangkan bintik hitam dengan berkesan & menghalang penampilan semula.
  • SPF30 + UVA berkesan menghalang pembentukan bintik-bintik pigmen akibat matahari pada masa hadapan.

UltraWHITE Spotless Night Fluid


  • Mengurangkan bintik hitam dengan berkesan & menghalang penampilan semula.
  • Dirumus dengan Dexpanthenol yang membantu pembaharuan sel kulit semalaman.

Whitening Gentle Cleansing Foam


  • Pembersih pemutih untuk kulit kombinasi hingga berminyak.
  • Membersihkan kulit halus secara mendalam dan mengekalkan keseimbangan kelembapannya serta menanggalkan solekan untuk kulit yang lebih cerah.



Safi Dermasafe Starter Kit


Set skincare terbaik di Watson


Rangkaian Safi Dermasafe dirumus secara lembut untuk kulit kering & sensitif. Safi Dermasafe menyegarkan dan mencerahkan kulit anda menjadikan anda yakin dan selesa setiap hari sambil memastikan tiada kemerahan kulit, kerengsaan & sebarang ketidakselesaan kulit. Rangkaian ini dirumus oleh SRI (Institut Penyelidikan Safi) & disahkan Halal.

Ia diperkaya dengan bahan semulajadi yang menyayangi kulit seperti Ekstrak Licorice & Chamomile untuk mengurangkan kemerahan kulit, kerengsaan dan membantu melegakan ketidakselesaan kulit sambil memberikan wajah anda kelihatan lebih segar & cerah. Cleanser, toner dan moisturizer adalah skincare yang ada di dalam set ini.

Mild & Gentle Gel Cleanser


Membersihkan kulit secara mendalam daripada sebum dan kekotoran yang berlebihan, membantu mengekalkan keseimbangan kelembapan kulit, menghasilkan kulit yang kelihatan lebih sihat dan berseri.

Hydrate & Refresh Booster Mist


Memberi manfaat 2 dalam 1 yang bertindak sebagai toner dan booster untuk meningkatkan kelembapan. Menenangkan dan melindungi kulit sambil membolehkan solekan kekal lebih lama, mengekalkan kulit lembut dan anjal sepanjang hari.

Soothe & Hydrate Day Moisturizer


Gel yang menyegarkan, ringan dan penyerapan cepat yang memberikan penghidratan 24H, membantu membentuk penghalang pelindung kepada bahan pencemar sambil mengurangkan kemerahan dan kerengsaan kulit untuk melegakan ketidakselesaan kulit.



Nivea Luminous 630 Spotclear Protection & Treatment Set


Set skincare terbaik di Watson


Penyelesaian lengkap untuk rawatan dan pencegahan bintik hitam. Menyasarkan pada akar untuk membersihkan 10 tahun bintik-bintik gelap dalam, dan menghalang daripada muncul semula bintik-bintik gelap & melasma.

Di dalam NIVEA Luminous 630 Spotclear Protection & Treatment Set, terdiri daripada NIVEA Luminous 630 Spotclear Spot Protect SPF50 PA+++ dan NIVEA Luminous 630 Spotclear Booster Serum.

NIVEA Luminous 630 Spotclear Spot Protect SPF50 PA+++


Formula perlindungan hari bintik gelap dibangunkan khas untuk melindungi kulit daripada kerosakan kulit akibat matahari. Terima kasih kepada gabungan LUMINOUS 630 & SPF50 yang inovatif, ia membantu menghalang bintik-bintik gelap sedia ada dan pembentukan yang baharu. Formula kawalan minyak juga menggabungkan Hyaluron dan Vitamin E untuk melembapkan dan menganjalkan kulit.

NIVEA Luminous 630 Spotclear Booster Serum


Nivea Luminous 630 Spotclear Booster Serum sasar pada akar untuk membersihkan 10 tahun bintik gelap dalam 4 minggu tanpa menjejaskan kulit, dengan mengurangkan pengeluaran pigmen & pengumpulan pada akar. Formulanya berkesan, namun selamat untuk kulit yang bersih sekata & bercahaya. Ia meningkatkan keserian dan kecerahan keseluruhan pada kulit serta warna kulit yang sekata.



Bio-Essence Bio White Tanaka + Camellia


Set skincare terbaik di Watson


Bio Energy Complex ialah formula proprietari yang meningkatkan keupayaan kulit untuk membaiki, memperbaharui dan menambah semula dirinya. Dengan meningkatkan pengambilan oksigen, ia membantu kulit bernafas, mengubahnya menjadi keadaan aktif dan bertenaga.

Ini secara mendadak meningkatkan keberkesanan bahan bio penting, Tanaka dan Camellia yang mencerahkan untuk kulit cerah merah jambu. Terdapat 3 produk di dalam set skincare ini iaitu Bio-White Advanced Whitening Cleanser, Bio-White Advance whitening Day cream SPF 20 dan Bio-White Advanced Whitening Night Cream.

BIO-ESSENCE Bio White Advanced Whitening Cleanser


Bio-White Advanced Whitening Cleanser ialah formula lembut yang membersih secara menyeluruh untuk menghilangkan kekotoran dari kulit. Diperkaya dengan bahan pemutih dan pelembap, seperti Ekstrak Kulit Pokok Tanaka dan Ekstrak Camellia, ia juga membantu kulit mencapai rupa yang segar dan lebih cerah tanpa mengeringkan kulit.

Bio Essence Bio-White Advance whitening Day cream SPF 20


Gabungkan keberkesanan bahan pemutih dan pelembap; seperti Ekstrak Kulit Pokok Tanaka, Ekstrak Camellia, Arbutin dan Asid Tranexamic untuk membantu kulit mencapai warna kulit yang lebih cerah secara keseluruhan sambil mengunci kelembapan ke dalam kulit. Ditambah dengan SPF20 untuk membantu melindungi kulit daripada sinaran UV yang berbahaya.

Bio-White Advanced Whitening Night Cream


Bio-White Advanced Whitening Night Cream adalah pemanjaan malam yang sempurna untuk kulit. Diselit dengan bahan pemutih dan pelembab; seperti Ekstrak Kulit Pokok Tanaka, Ekstrak Camellia, Arbutin dan Asid Tranexamic, ia membantu mencerahkan tona kulit sambil menambah kulit dengan kelembapan sepanjang malam.
Terbaru Lebih lama