10 Foundation Terbaik Untuk Kulit Berminyak Dan Berjerawat Di Watson

Foundation untuk kulit berminyak dan berjerawat di Watson

Foundation datang dalam pelbagai bentuk, formulasi dan konsisten, jadi memilih foundation untuk kulit berminyak dan berjerawat di Watson boleh menjadi agak sukar. Cari produk yang mengatakan "hypoallergenic", "bebas minyak" dan "non-comedogenic" kerana ini cenderung berfungsi lebih baik pada kulit yang bermasalah.

Anda juga perlu memastikan anda mendapat manfaat penjagaan kulit tambahan daripada foundation anda. Dapatkan foundation yang dirumus dengan SPF, antioksidan dan bahan pencerah dan anti-radang untuk memanjakan dan melindungi kulit anda. Di bawah adalah 10 foundation terbaik untuk kulit berminyak dan berjerawat di Watson.

{tocify} $title={Isi Kandungan}



Wardah Colorfit Velvet Powder Foundation


Foundation untuk kulit berminyak dan berjerawat di Watson


Matte Powder Foundation SPF 20 PA+++ yang memberikan kesan fokus lembut pada kulit (kulit licin, pori-pori kurang kelihatan). Foundation di Watson ini sesuai untuk semua jenis kulit terutamanya kulit berminyak.

  • Teknologi SkinMatch: pigmen yang direka khas untuk mengadun sempurna dengan tona kulit semulajadi anda.
  • Matte Micropowder, memberikan kesan kawalan minyak yang tahan lama sehingga 12 jam.



Maybelline Fit Me Matte + Poreless Liquid Foundation


Foundation untuk kulit berminyak dan berjerawat di Watson


Fit Me Matte + Poreless dari Maybelline New York melangkaui padanan warna kulit untuk menyesuaikan masalah tekstur unik kulit normal hingga berminyak untuk kesesuaian kulit semula jadi yang terbaik. Walaupun sesetengah asas boleh membesarkan liang dan kulit berminyak, hanya asas Maybelline yang mengecilkan liang pori mengandungi serbuk mikro kabur genius yang memadamkan liang roma dan menyerap minyak untuk kemasan yang kelihatan matte dan tidak berpori secara semula jadi. Tidak menyumbat pori dan tiada minyak.

  • Terdapat dalam 24 warna yang sesuai untuk tona kulit Malaysia.
  • Sesuai untuk kulit normal hingga berminyak.
  • Mengawal kilauan dan mengaburkan pori-pori.
  • Meninggalkan kemasan semula jadi, lancar dan bebas kilauan.
  • Diuji pakar dermatologi dan tidak alahan. Bukan komedogenik.



L’Oreal Paris Infallible 24H Matte Cover Liquid Foundation


Foundation untuk kulit berminyak dan berjerawat di Watson


Foundation kalis air Infallible 24H Matte Cover untuk kulit berminyak dan berjerawat yang boleh dibeli di Watson. Menjamin liputan matte maksimum dan semula jadi.

  • Foundation cecair 24J sepanjang hari.
  • Foundation yang ringan dan tekstur ultra cecair.
  • Kawalan kilauan 24j dan penampilan super semula jadi.
  • Kalis air, kalis peluh & Transferproof.
  • Tersedia dalam 16 warna.



Revlon ColorStay MakeUp Liquid Foundation


Foundation untuk kulit berminyak dan berjerawat di Watson


Foundation bebas minyak ini menawarkan pemakaian 24 jam tanpa cela dan membantu meningkatkan penampilan kulit anda hari demi hari menentang haba, peluh dan kelembapan. Bahan-bahan penjagaan kulit termasuk Vitamin E antioksidan untuk membantu menyuburkan dan melindungi kulit daripada bahan pencemar, manakala serbuk berbilang mineral membantu mengawal penembusan minyak untuk kemasan matte tanpa liang.



Shu Uemura Unlimited Fluid Foundation


Foundation untuk kulit berminyak dan berjerawat di Watson


Foundation terbaik pakaian panjang 16 jam dengan kemasan separa matte dan formula ringan yang membolehkan kulit anda bernafas. Foundation tahan lama dengan spf24 pa+++ ini mempunyai tekstur tegang yang unik yang memegang pigmen pada tempatnya. Serbuk seperti span menyerap sebum dan peluh, memberikan anda rupa yang segar sepanjang hari. Ia boleh didapati dalam pelbagai warna yang sesuai dengan warna kulit wanita asia.



Skintific Cover All Perfect Cushion


Foundation untuk kulit berminyak dan berjerawat di Watson


Foundation untuk kulit berminyak dan berjerawat ini menyempurnakan kulit anda dalam satu ketikan, dengan Nano Silicone Crosspolymer 0.25 mikron, memberikan anda tekstur ringan dengan liputan tinggi (litupan sederhana hingga penuh) rupa kemasan tanpa cela. Teknologi Raincoat Protective Film akan melindungi penampilan anda daripada minyak dan air, menjadikan penampilan anda bertahan selama 12 jam.

Foundation terbaik ini diperkaya dengan campuran 5X Ceramide, Centella dan Hyaluronic Acid yang akan menyuburkan dan menguatkan penghalang kulit anda. Lengkap dengan SPF 35 PA++++ pelindung matahari fizikokimia membantu melindungi kulit anda daripada kerosakan UV. Tersedia dalam 5 warna: Vanila, Ivory, Petal, Beige dan Sand dalam pembungkusan cermin dua padat mesra perjalanan.



WARDAH Exclusive Liquid Foundation


Foundation untuk kulit berminyak dan berjerawat di Watson


Liquid Foundation SPF 30 memberikan tekstur ringan, serbuk matte. Ia dilengkapi dengan Soft Focus Agent untuk menutup garis halus dan kedutan. Wet Process Technology menghasilkan zarah halus, sangat licin, yang membantu menghasilkan rupa semula jadi yang sempurna yang kekal sepanjang hari.



Silkygirl Matte All Day Serum Foundation


Foundation untuk kulit berminyak dan berjerawat di Watson


Dapatkan kulit yang sempurna dengan foundation serum ringan ini yang memberikan perlindungan sepanjang hari. Walaupun foundation ini memberikan kemasan matte, ia mengekalkan kulit anda terhidrat dan dilindungi dengan asid hyaluronik dan vitamin E.



Maybelline Fit Me Compact Powder


Foundation untuk kulit berminyak dan berjerawat di Watson


Foundation untuk kulit berminyak di Watson dengan kawalan minyak 16 jam yang sesuai untuk digunakan setiap hari. Foundation matte powder dengan SPF 32 ini tahan kelembapan dan kekal bersinar. Boleh didapati di Watson dalam 7 tona warna. Antara kelebihan foundation ini ialah:

  • Teknologi baru yang dibaiki.
  • Kawalan minyak 16 jam.
  • Boleh digunakan setiap hari, bila-bila masa dan di mana saja.
  • Dilengkapi SPF 32 PA+++ untuk melindungi kulit daripada kerosakan sinar UV.
  • Tekstur sutera yang diperbaiki.
  • Kekal berseri sepanjang hari.



Catrice HD Liquid Coverage Foundation


Foundation untuk kulit berminyak dan berjerawat di Watson


Catrice HD Liquid Coverage Foundation ialah asas perlindungan tinggi yang memberikan liputan yang kelihatan semula jadi dengan kemasan matte. Foundation kalis peluh ini menampilkan tekstur cecair ultra-ringan yang sebati dengan kulit, memberikan anda liputan tanpa cela sehingga 24 jam. Formula ini kaya dengan ramuan penjagaan kulit seperti niacinamide dan gliserin, yang mengekalkan kulit terhidrat dan dilindungi daripada tanda-tanda awal penuaan.
Terbaru Lebih lama