10 Ubat Buasir Di Farmasi Watson Terbaik Dan Berkesan

Ubat buasir di farmasi Watson

Buasir ialah urat bengkak di dubur dan rektum bawah anda, sama seperti vena varikos. Buasir dalaman biasanya tidak menyakitkan, tetapi cenderung berdarah. Buasir luar boleh menyebabkan kesakitan. Buasir adalah salah satu punca paling biasa pendarahan rektum. Ia selalunya sembuh dengan sendiri. Rawatan juga boleh membantu penyembuhan.

Gejala buasir sering bertambah baik dengan rawatan di rumah tetapi kadangkala orang memerlukan prosedur perubatan. Makan lebih banyak serat boleh membantu mencegah buasir. Ubat buasir yang dijual di farmasi Watson selalunya adalah jenis pil atau krim. Di bawah adalah 10 ubat buasir di farmasi Watson terbaik dan berkesan.

{tocify} $title={Isi Kandungan}



Homecare Anucare Suppository


Ubat buasir di farmasi Watson


Ubat buasir di farmasi Watson ini digunakan untuk Buasir tidak rumit, keradangan anorektal mudah & kerengsaan yang disebabkan oleh atau berkaitan dengan proctitis atau cryptitis; pra- & selepas hemorrhoidectomy, pembaikan fistula dubur, selepas hirisan vena anorektal thrombosed atau sclerosed.



Anusol Cream


Ubat buasir di farmasi Watson


Anusol Cream menyediakan sifat antiseptik, astringen dan emolien yang membantu melegakan ketidakselesaan yang berkaitan dengan keadaan ano-rektum kecil. Ia juga menyediakan sifat pelincir untuk digunakan dengan suppositori.

Ditunjukkan untuk melegakan gejala buasir dalaman dan luaran yang tidak rumit, pruritus ani, proctitis dan fisur. Juga ditunjukkan selepas pembedahan dalam prosedur pembedahan ano-rektum dan selepas pemotongan vena ano-rektum thrombosed atau sclerosed.



Daflon 500mg


Ubat buasir di farmasi Watson


Daflon 500mg sangat berkesan dalam rawatan penyakit buasir kronik. Produk ini meningkatkan dengan ketara simptom subjektif dan tanda objektif seperti ketidakselesaan dubur, sakit, kemerahan, lelehan dubur, proctitis, tenesmus, pruritus, eritema dan pendarahan. Daflon 500mg juga mengurangkan dengan ketara kekerapan, keterukan dan tempoh serangan buasir akut dengan rawatan kronik.



Ariella Hemorrhoid Cream


Ubat buasir di farmasi Watson


Ubat buasir ini ialah formula berkuasa yang mengandungi aloe vera untuk membantu melegakan dan mengecutkan tisu buasir yang bengkak dan merengsa serta melegakan ketidakselesaan luaran. Ia menghasilkan salutan yang cepat mengurangkan gejala ketidakselesaan anorektal, termasuk rasa terbakar dan gatal-gatal yang menyakitkan.

Ariella Hemorrhoid Cream melindungi sementara permukaan anorektal yang meradang dan merengsa untuk membantu membuat pergerakan usus kurang menyakitkan. Ia berkesan melegakan gatal-gatal, sakit, terbakar, pendarahan, ketidakselesaan, mengecut dan mengurangkan keradangan rekahan, rektum, buasir kehamilan dan bengkak tisu buasir.



Hurix's Aloe Vera Haemocare Cream Plus


Ubat buasir di farmasi Watson


Krim ini digunakan secara tradisional untuk melegakan kesakitan dan kegatalan yang disebabkan oleh buasir. Hurix's Aloe Vera Haemocare Cream Plus sesuai digunakan untuk menghilangkan kegatalan. Lidah buaya adalah unsur kaya yang membantu untuk menenangkan dan memberikan sensasi penyejukan pada kulit anda. Aloe vera terkenal dengan sifat penyembuhannya sejak generasi yang lebih tua.

Untuk menggunakan krim ini, anda boleh membersihkan kawasan yang terjejas terlebih dahulu dan sapukan krim ini 3-4 kali sehari. Adalah disyorkan untuk mengelak daripada mengambil makanan pedas, goreng dan panggang semasa mengambil ubat buasir ini. Minum banyak air dan makan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran juga.



Himalaya Pilex Ointment


Ubat buasir di farmasi Watson


Himalaya Pilex Ointment memerangi buasir (hemorrhoids): Pilex mengecutkan jisim buasir, mengawal pendarahan dan menyembuhkan kulit yang meradang dan membran mukus. Ubat buasir ini menawarkan kelegaan gejala dari pendarahan rektum, sakit, kegatalan dan membetulkan sembelit kronik yang berkaitan dengan buasir.



Preparation H Multi-Symptom Pain Relief Cream


Ubat buasir di farmasi Watson


Preparation H Multi-Symptom Pain Relief Cream ialah satu-satunya krim buasir dengan pramoxine kekuatan maksimum untuk melegakan pelbagai gejala. Campuran proprietari dengan vitamin E, panthenol dan aloe yang menenangkan memberikan kelegaan pantas daripada kesakitan, pedih, gatal-gatal dan ketidakselesaan.



Hemorid Micronised Tablet


Ubat buasir di farmasi Watson


Hemorid adalah dekongestan yang mengecutkan saluran darah. Salur darah yang melebar boleh menyebabkan buasir. Hemorid digunakan pada rektum untuk melegakan gatal-gatal, terbakar, kerengsaan, dan bengkak yang disebabkan oleh buasir.



Homecare Davmorid Film Coated Tablet


Ubat buasir di farmasi Watson


Homecare Davmorid Film Coated Tablet digunakan untuk rawatan kekurangan vena kronik organik dan berfungsi pada anggota bawah dengan gejala berikut: kaki berat, sakit dan kekejangan malam. Rawatan buasir kronik dan serangan buasir akut.



Sanofi Proctosedyl Ointment


Ubat buasir di farmasi Watson


Ubat buasir di farmasi Watson ini memberikan bantuan tiga kali ganda untuk buasir dan fisur dubur (koyak). Ini termasuk melegakan kesakitan berpanjangan menggunakan anestetik tempatan, mengurangkan keradangan, bengkak dan melegakan kegatalan.

Berdasarkan Witch Hazel yang diperoleh secara semula jadi. Ubat buasir ini mempunyai bau yang menyenangkan. Terima kasih kepada bahan-bahan yang diperoleh secara semula jadi seperti minyak rosemary dan minyak lavender. Ia bebas daripada bahan pengawet, parafin, silikon dan minyak mineral.
Terbaru Lebih lama