10 Moisturizer Untuk Kulit Kering Di Watson Yang Melembapkan

Moisturizer untuk kulit kering di Watson

Moisturizer untuk kulit kering yang dibeli di Watson akan memastikan kulit muka anda sentiasa lembap untuk menyokong penghalang kulit dan mengekalkan kelembapan kulit muka anda. Kulit kita menghadapi pelbagai halangan setiap hari dari pencemaran udara hingga makanan ringan yang kita makan. Sekurang-kurangnya yang boleh anda lakukan ialah memberikan kulit muka perlindungan yang diperlukan dengan moisturizer yang baik.

Moisturizer terbaik untuk kulit kering ialah moisturizer yang bebas daripada etil alkohol, pengelupasan dan bahan-bahan lain yang mengeringkan atau merengsa. Cari moisturizer di Watson yang menghidrat dan mengekalkan kelembapan kulit muka. Bukan mudah untuk mencari moisturizer untuk kulit kering dari beribu moisturizer di rak. Untuk membantu anda, di bawah adalah 10 moisturizer untuk kulit kering di Watson yang melembapkan.

{tocify} $title={Isi Kandungan}



Wardah Hydra Rose Hydrating Dewy Aqua Day Gel Moisturizer


Moisturizer untuk kulit kering di Watson


Wardah Hydra Rose Dewy Aqua Day Gel, moisturizer untuk kulit kering dengan tekstur gel yang ringan dan berair mengandungi 72 Hours Hydrating Active dan Rose Oil yang melembapkan dan mengekalkan kelembapan kulit yang kering. Pelembap muka ini diperkaya dengan Asid Bio-Hyaluronik yang menyaluti permukaan kulit, ia berusaha keras untuk memastikan kulit terhidrat sepanjang hari.



Some By Mi Beta-Panthenol Repair Cream


Moisturizer untuk kulit kering di Watson


Krim penghalang ultra pelembap yang mengurus dan melindungi kulit kering secara intensif. Ia memastikan kulit sentiasa lembap selama 100 jam dengan mengunci semua kelembapan dalam kulit. Selain menenangkan kulit, moisturizer ini juga membentuk penghalang kelembapan tanpa merengsakan kulit dan membaiki secara intensif penghalang kulit yang rosak. Ia menenangkan kulit kemerahan, kekeringan kulit yang melampau dan jerawat.



Aiken Vita-C Brightening Moisturiser


Moisturizer untuk kulit kering di Watson


Moisturizer gel dengan formula ringan yang menyerap dengan pantas untuk kulit kering. Ia menghidrat dan mencerahkan tona kulit secara intensif untuk kulit berseri secara semula jadi. Moisturizer ini sangat sesuai dengan kulit kering kerana ia terbukti secara klinikal dapat mengunci kelembapan kulit sehingga 72 jam dan tekstur gel moisturizer ini menenangkan kulit serta tidak melekit.

Dirumus dengan Vitamin C Asli dari Jepun dan Minyak Pokok Teh dari Australia, ia dapat mencerahkan tona kulit secara semula jadi sambil mengekalkan kulit yang sihat dan bebas jerawat. Ia juga mengurangkan jeragat dan kesan selepas jerawat, menjadikan kulit kering sihat dan berseri. Moisturizer pH seimbang ini membunuh bakteria penyebab jerawat secara semulajadi dan berkesan menjadikan kulit sihat dan bebas jerawat.



The Originote Hyalucera Moisturizer


Moisturizer untuk kulit kering di Watson


Moisturizer untuk kulit kering yang dirumus untuk memperbaiki dan melindungi penghalang kulit dengan gabungan bahan aktif klinikal dan bahan semula jadi. Dirumus dengan Asid Hyaluronic dan Ceramide untuk menguatkan penghalang kulit, mengunci kelembapan untuk mengelakkan kekeringan dan kerengsaan, dan menenangkan jerawat. Ia mengandungi Chlorelina iaitu campuran chlorella dan spirulina, yang mengekalkan keanjalan kulit, bertindak sebagai antioksidan dan kawalan minyak untuk kulit kering sepanjang hari. Tekstur gel menjadikan moisturizer ini sesuai untuk semua jenis kulit.

  • Melindungi dan memperbaiki penghalang kulit kering.
  • Mengunci penghidratan kulit.
  • Menghaluskan dan mengurangkan kemerahan pada kulit.



Skintific 5X Ceramide Barrier Moisture Gel


Moisturizer untuk kulit kering di Watson


Moisturizer di Watson untuk semua masalah penghalang kulit seperti jerawat, kulit kering, kulit kemerahan, dan kulit bertekstur. Moisturizer ini diperkaya dengan 5 jenis Ceramide yang berbeza untuk membaiki dan mengekalkan penghalang semulajadi kulit kering. Moisturizer dengan tekstur yang ringan dan mudah diserap, namun ia juga memberikan penghidratan maksimum.

Moisturizer untuk kulit kering ini bukan sahaja melembapkan tetapi juga menyuburkan dan mengekalkan kesihatan penghalang kulit. Ia juga mengandungi Gabungan Asid Hyaluronik, Centella Asiatica, dan Kolagen Marin yang membantu menyuburkan dan menjaga kulit, memastikan ia sihat dan bersih.

  • Melembapkan kulit muka yang kering dan mengekalkan penghalang kulit.
  • Memastikan kulit kering berasa licin dan bersih.
  • Membantu mengekalkan keanjalan kulit dan menghaluskan tekstur kulit.
  • Memulihkan dan mengunci kelembapan pada kulit kering.



COSRX Hyaluronic Acid Intensive Cream


Moisturizer untuk kulit kering di Watson


Moisturizer untuk kulit kering di Watson ini sangat pekat dengan Air Hippophae Rhamnoides dan Asid Hyaluronik, Krim Intensif Asid Hyaluronik COSRX ialah moisturizer berkhasiat yang sesuai untuk kulit kering/dehidrasi kerana Asid Hyaluronik mengekalkan kelembapan dan mengekalkan kulit kering terhidrat. Tanpa rasa berminyak atau berat, moisturizer penghidratan intensif ini menjadikan kulit kering berasa lembut dan memberikan kelembapan berpanjangan. Gunakan sedikit pada waktu siang, dan sapukan lapisan tambahan sebelum tidur untuk menggunakan moisturizer ini sebagai topeng tidur.



Nutox Youth Restoring Moisture Emulsion SPF30 PA++


Moisturizer untuk kulit kering di Watson


Moisturizer untuk kulit kering di Watson Malaysia ini melembapkan dan melindungi kulit anda daripada sinaran UV yang berbahaya sepanjang hari. Ia juga menghaluskan tekstur kulit untuk mengurangkan garis-garis halus, dan memperbaiki penampilan yang rosak akibat sinaran UV. Dirumus dengan kolagen Sarang Burung, Ekstrak Immortelle dan Cendawan Tremella. Moisturizer ini sesuai dengan kulit kering dan sensitif.



Glad2Glow Blueberry 5% Ceramide Moisturizer


Moisturizer untuk kulit kering di Watson


Moisturizer di Watson Malaysia ini dirumus dengan 5 jenis Ceramide berbeza yang boleh membaiki dan mengekalkan penghalang kulit, melembapkan kulit, menenangkan sel kulit yang terganggu, mengurangkan kemerahan dan melembutkan tekstur kulit kering. Produk ini mengandungi ekstrak blueberry yang boleh mencegah keradangan, mengurangkan kemerahan dan jerawat. Moisturizer ini mempunyai kesan penyejukan yang memuaskan yang menghidratkan kulit. Ia ringan, tidak melekit dan boleh digunakan untuk semua jenis kulit.



Neutrogena Hydro Boost Hyaluronic Acid Water Gel


Moisturizer untuk kulit kering di Watson


Neutrogena Hydro Boost Hyaluronic Water Gel terbukti secara klinikal dapat menghidrat kulit kering anda dengan merangsang kulit untuk menghasilkan asid hyaluroniknya sendiri dari dalam, menghidrat secara mendalam sehingga 72 jam. Moisturizer gel untuk kulit kering ini dilengkapi dengan pelembap semulajadi kulit - Asid Hyaluronik, Asid Amino dan Elektrolit yang melengkapkan penghidratan semula jadi kulit untuk kulit gebu dan berseri yang tahan lama.

  • Penyerapan cepat dan menghidrat kulit kering secara intensif.
  • Diuji oleh pakar dermatologi dan sesuai untuk semua jenis kulit.



L’OrĂ©al Paris Revitalift Hyaluronic Acid Line Filling Water Cream


Moisturizer untuk kulit kering di Watson


Moisturizer untuk kulit kering di Watson dengan 50X Asid Hyaluronik Mikro-Epidermik yang lebih kecil untuk menghilangkan garis dan kedutan secara intensif. Moisturizer ini juga diperkayakan dengan Ceramides untuk melembapkan kulit kering dan membantu mengukuhkan penghalang kulit. Ia sesuai dengan semua jenis kulit terutamanya kulit kering. Untuk hasil terbaik, gabungkan penggunaan dengan L'Oreal Paris Revitalift 1.5% Hyaluronic Acid Serum.

  • Menghidrat, menggebukan kulit kering dengan lembapan dan mengurangkan garis-garis halus dengan ketara, untuk kulit licin dan berseri muda.
  • Penghidratan kulit yang berpanjangan.
  • Asid Hyaluronik menembusi lebih dalam melalui lapisan permukaan kulit untuk menghilangkan garis-garis halus dan kedutan.
Terbaru Lebih lama